9/07/2016

Jak jsem (ne) jela do Londýna


V dnešním článku se dozvíte, o tom, co jsem jela dělat do Londýna, proč jsem tam málem nejela, a taky co mě čeká v blízké budoucnosti.


Ale začneme pěkně od začátku, aby to dávalo smysl.
Jak už jsem několikrát psala, tak můj aupair pobyt u rodiny se blíží do konce. Na konci září to bude 6 měsíců co jsem tady a to znamená, že je čas odchodu. Ale ještě před tím než jsem vůbec do Anglie jela jsem i řekla, že tu chci být aspoň rok. Takže jsem byla dávno rozhodnutá, že po půl roku si najdu další rodinu na půl roku nebo klidně déle.

Asi zhruba v červenci jsem se začala poohlédat po nové rodině. Tehdy bylo sice ještě spousta času, ale chtěla jsem mít něco jistého než potom na poslední chvíli něco shánět. A hádejte jak to asi dopadlo...
Našla jsem rodinku z Londýna, která se zdála být fajn. Ale řeknu to upřímně, že kvůli penězům jsem to nakonec nevzala. Rodina nabízela 80 liber týdně, a to je na Londýn žalostně málo. Popravdě je to míň než mám teď a já jsem si řekla, že chci mít víc.

Další rodina, která se zdála být téměř jistá, se z ničeho nič přestala ozývat a já jsem se teda dala znovu do hledání.
Dlouhou dobu se mně nedařilo žádnou sehnat a já jsem si začala dokonce pohrávat s myšlenkou odjezdu domů. Ale protože nemám téměř nic ušetřené, tak bych v Česku začínala od nuly. A taky vím, že by mě to tam nebavilo a brzo bych si začala pohrávat s myšlenkou s odjezdem zpět.

Nakonec jsem se, ale nevzdala a rozhodla jsem se kontaktovat jednu anglickou agenturu, na kterou byly dobré ohlasy. Výhoda anglických agentur je, že jsou pro aupair zadarmo. O tom, ale napíšu článek porovnání aupair přes agenturu/aupairworld.
Domluvili jsem se na pohovoru v agentuře na sobotu v 11h. Já jsem teda zabookovala jízdenky, za které jsem dala 18 liber a v pátek večer jsem jela k Denise, u které jsem spala.
Večer se mě ještě ptala v kolik to jede a já ji rozhodně odpověděla v 6:55. Budík jsem měla na 6 takže bylo spousta času.
Jenže ráno jsem zjistila, že jsem se špatně podívala na čas a bus místo 6:55 jel už v 6:25 a v tu dobu byl už 10 min na cestě. Nezbývalo teda nic jinšího než napsat do agentury, že mně ujel bus a nebudu moct přijet. V momentě mně volali zpět a domluvili jsem si další termín na neděli. Potom, ale volala jestli nemůžu přijet přece jen v sobotu později. A tak jsem si koupila nový lístek na 10:00 a dala jsem za něj 33 liber!! Můj účet minulý týden doslova brečel a já budu za chvíli na mizině.

Ten den jsem, ale nakonec všechno zvládla a i pohovor se celkem vydařil. Domluvili jsem si další na příští neděli, takže jsem zase objednávala jízdenku, ale tentokrát mně ji rodina proplatí.

O tom jak to všechno dopadlo vás budu informovat v dalším článku, kde snad konečně napíši, že mám rodinu.
Tak zatím ahoj:)

1 komentář:

  1. Jééj.. s tím autobusem se mi stalo to samé. Jela jsem se SA z Brna domů do Prahy a ujel mně :/ :D
    Doufám, že ti nová rodina v Londýně vyjde :)

    OdpovědětVymazat