3/21/2016

Dárky pro host family

Pokud jedete dělat au-pair, je slušnost přivést rodině nějaký dárek. Nemusí to být, ale dary za tisíce, stačí nějaká drobnost.

Nejlepší je určit si maximální hodnotu, kterou chcete za dárky dat. Taky samozřejmě musíte vzít v potaz kolik členů má rodina. Ta moje má 6 členů, což znamená, že dárků budu mít víc. Budu se tedy muset rozhodnout, jestli chci víc dárků za menší peníze nebo jen pár dražších. 

Při výběru dárků je dobré si zjistit o co se děti zajímají a co mají rádi. U nejmladšího kluka (5) to bylo nejjednodušší, ten má rád auta, ale u holek to bylo obtížnější. Což bych nečekala. Dvě prostřední holky mají rády růžovou a Star wars!! :D Já jsem Star wars nikdy neviděla, takže vůbec nevím o čem to je. Napadlo mě, že bych jim mohla koupit nějakou drobnost z toho filmu, ale když jsem se po něčem podívala, tak to bylo tak šíleně drahé, že by mě to absolutně zruinovalo :D a navíc beztak když jsou tak velké milovnice, tak už všechno z tama mají. Dokonce i na skype mně ukazovaly ty světelné meče :D
S nejstarší (12) to bylo taky složité. Napadly mě kosmetické štětce, protože jsem narazila na pěkné, kvalitní za slušnou cenu. Jenže než jsem se dozvěděla jestli se ve 12-ti líčí, tak už byly vyprodané a nikde jinde nebyly :/ Já jsem se, ale nenechala a brzy jsem přišla na alternativu.
Teď už si to jen napsat na papír a mohla jsem vyrazit na nákupy. :))

Dárky:
Rodiče: víno, lázeňské oplatky, brožura o Slovácku (oblast, kde bydlím)
Děti: Eleanor (12)- paletka očních stínů, kosmetické štětce
         Harriet, Olivia (8, 9)- laky na nehty, sada gumiček do vlasů, sada barevných kříd na zem,                  barvy na sklo
         Oscar (5)- formule (hračka), omalovánky krteček, pexeso krteček
Taky jim vezu nějaké české sladkosti: Studentská pečeť, Tatranky, Bebe Brumík, Lentilky, velikonoční vajíčka, BonPari, Jojo žížalky.

Celkem jsem teda za dárky utratila zhruba 800-900 Kč. Někomu se to může zdát moc, ale vzhledem k tomu, že mám velkou rodinu tak je to přiměřené.


Žádné komentáře:

Okomentovat