10/06/2016

6 měsíců v Anglii + hledání další rodiny a jak to dopadlo


Ani nevím jak, ale už to bylo 6 měsíců, co jsem přijela do Anglie. Uteklo to neuvěřitelně rychle a mně ani nepřijde, že už to je tak dlouho.


S mým 6 měsícem v Anglii, ale také přišel čas opustit rodinu. Ne, že by se mně tu už nelíbilo, ale rodina prostě mění au pair po půl roku. Ještě doma jsem si říkala, že to bude v pohodě a určitě si najdu další rodinu na min.půl roku. Ale po tom, co jsem se vrátila po 3 týdnech zpět do Anglie, jsem přemýšlela, že bych přece jen skončila uplně a odjela domů. Pod nátlakem Evči jsem se, ale rozhodla, že si přece jen najdu další rodinu a ještě zůstanu.

Vrhla jsem se tedy na výběr nové rodiny, a protože mně zbýval už jen měsíc, věděla jsem, že není čas to odkládat. Já jsem ve skutečnosti měla jednu rodinu domluvenou už v době, kdy jsem byla doma na prázdninách. Ale ona se po pár dnech přestala ozývat.
Vybírala jsem opět přes aupairworld, ale moje nároky se trochu zvýšily díky tomu, že už jsem au pair byla. A žádná rodina mně nevyhovovala.
Nakonec jsem se rozhodla se obrátit na anglickou agenturu, která je pro au pair zdarma. Psala jsem o tom samostatný článek, zde.

Největší nevýhoda té agentury byla to, že chtěli osobní pohovor, což se může pěkně prodražit. Já jsem za 2 cesty do Londýna dala celkem 69 liber! Ano byla moje chyba, že jsem si první autobus nechala ujet, a tak jsem si musela kupovat novou jízdenku za 32 liber, ale já jsem to chtěla nechat přesunout na další víkend, ale to už se v agentuře nelíbilo. A stejně jsem tam musela jet i ten další víkend, jízdenku mně, ale naštěstí rodina proplatila.

Rodina mně řekla, že mně dá co nejdřív vědět, jak jsem dopadla. Ale pondělí... nic, úterý... nic, středa... stále nic. Začínala jsem mít obavy a tak jsem napsala do agentury, z kama přišla odpověď, že se během středy rozhodnou. Celé odpoledne jsem si opět pohrávala s myšlenkou odjezdu domů, protože jsem věděla, že na 50% se to může splnit. A taky splnilo. Asi kolem 18:00 mně volali z agentury, že se rodina rozhodla, že mě nechtějí. Hned mně navrhli, že mně najdou další rodinu, ale zas bych utratila spoustu peněz za jízdenky a nic by nebylo jisté.
Takže jsem se rozhodla, že pojedu domů. Můj 6 měsíc je teda v Anglii můj zatím poslední. Plánuji se totiž po nové roce nebo v průběhu příštího roku vrátit. A pokud by au pair v UK už nevyšla, rozhodně se do Londýna vrátím aspoň jako turistka, protože je toho ještě hodně co jsem neviděla.

Ale čím dál víc si začínám pohrávat s myšlenku, že je čas vyměnit Anglii za Ameriku, takže pokud se poštěstí, tak bych za rok mohla byt Au pai in USA. Jen si našetřit dostatek peněz na program.

S holkama jsme si užili skvěle poslední společný den. Denča mně udělala rozlučkový oreo cheesecake, který jsem načali hned v autě jako snídani a byl výborný! Potom jsme ještě prolezly nějaké obchody ve městě, protože jsem si chtěla nkoupit nějaké oblečení domů a pak jsme jeli do Outletu na oběd, který jsme měli v Edd´s easy diner, kde jsme byly poprvé. Na závěr jsme prošli ještě outlet, kde jsme zas něco pokoupila a jeli jsme domů. Dlouhou chvíli jsme ještě seděli v autě a jedli cheesecake, loučili se a dělali hromadu fotek.





Potom mně už zbyl jen poslední pracovní týden. Ve středu jsme teda dostala ještě babysit, protože rodiče jeli pro novou aupair na letiště. A řeknu vám, byla to moje poslední noc a taky byla nejhorší. Byla jsem ráda, že už odcházím :D

Ve čtvrtek večer jsem jela na letiště ze Swindonu, a protože to má Eva blízko, dojela se se mnou rozloučit. Do odjezdu autobusu mně zbývali skoro 2h a abysme nemrzli venku, tak že si pujdem sednout do auta. Naložila mně kufr do kufr zavřela ho, jde odemknout auto a zjistí, že klíče zabouchla v kufru. :D A navíc od auta nejsou náhradní klíče :D
Naštěstí nás zachránila její hostmum, která k nám poslala chlapa, který dveře otevřel, klíče dostal ven a já tak mohla v klidu odjet i s kufrem :D
Cesta a čekání na letišti uběhli rychle a i let byl poměrně rychlý. Teda až na počáteční problémy, kdy jsem si myslela, že letadlo snad spadne :/ :D ale nakonec jsme bezpečně v Brně přistály.

Zabouchnuté klíče

Kafe a zmrzlina byly v autě taky :D




Chtěla bych vám poděkovat, že jsme se mnou skrz blog prožili 6 měsíců v Anglii a dopředu se omluvit, protože nevím jak to teď s blogem bude když jsem doma. Ale jakmile pojedu na nějaký výlet určitě o tom napíšu článek. A pokud chcete i nadále zůstat v obraze, co nového se kolem mě děje, sledujte mě na mé fb stránce zde
Tak zatím ahoj:


Žádné komentáře:

Okomentovat