3/11/2017

Návrat ke zdravému životnímu stylu


Před odjezdem do Anglie, jsem se nějakou dobu zdravému životnímu stylu věnovala. Zdravě jsem jedla a pravidelně cvičila.


Ale po příjezdu tam, to šlo nějak z kopce :/ Snažila jsem se sice chodit běhat, ale s tím jejich počasí, to moc pravidelně nešlo. Navíc pokud není zdravá strava, veškerý běh byl stejně k ničemu :/ a ta jejich strava opravdu zdravá nebyla.
Z domu jsem byla zvyklá na obědy, tam se nevedly, a proto jsem si udělala jen něco lehkého a pak jsem se napráskala na večeři tím, co hostmum navařila.
Snídaně jsem si dělávala relativně zdravé, protože jsem měla čas si je udělat, ale během dne už to bylo horší. Doma byla velká zásoba nutely a když se mně nechtělo dělat něco složité, dala jsem si toast s nutelou nebo s arašídovým máslem a marmeládou, mega prasárny :/ :D Pro děti byly doma různé druhy oplatků a brambůrek a odolat opravdu nešlo. Nějakou dobu jsem se sice držela, ale jak jsem si dala jednou znovu, šlo to opět z kopce a já začala nanovo :/

Nebylo se potom čemu divit, když jsem se po návratu domů nevlezla do kalhot, kraťasů a sukní, které mně před odjezdem byly dobré. Rozhodla jsem se tedy pro změnu, ale začátky byly hodně těžké a má vůle nebyla tak silná. Snažila jsem se dodržovat své zásady, ale moc se mně do nedařilo.
Po novém roku jsem se do toho, ale opravdu opřela a zdá se, že se mně zatím daří. Cvičit se snažím pravidelně, co mně práce dovolí, protože když dojdu v 8 večer domů, opravdu už nemám chuť jít cvičit.
S jídlem se taky snažím zdravě, ale nepřeháním to moc. Dřív jsem do toho totiž hodně spadla a začala si vyčítat téměř vše, a i to, co bylo zdravé. Měla jsem minimální příjem a sacharidy jsem se snažila držet co nejníž. To byl taky jeden z důvodů, proč jsem zrušila svůj předchozí blog.

Začínám tedy od znovu s váhou a mírami, které mě vůbec netěší a doufám, že do léta budou opět takové jak před odjezdem do Anglie, a kdyby byly ještě lepší tak bych se nezlobila :D

Toto by bylo z mého návratu k zdravému životnímu stylu vše a určitě se můžete těšit na další články z tohoto odvětví :)

Žádné komentáře:

Okomentovat