4/11/2017

Spring haul


S příchodem jara je potřeba obměnit si šatník. Mně chyběla spousta jarních věcí, proto jsem si za poslední dobu pár kousků koupila. Přiznám se, že některé byly potřeba a některé tak moc už ne :D Ale musíme se pravidelně odměňovat, tak proč ne :D

První kousky jsem si koupila už po vánocích v Košicích, kde jsem byla za Evou. Tehdy jsem je kupovala primárně do práce, ale s příchodem teplejšího počasí je budu moct vytáhnout i ven. 
Hodně, opravdu hodně jsem si oblíbila Aliexpress. Už jsem z tama objednala spoustu věcí, ale pokaždé spíš nějaké blbosti za pár liber, které ani nestojí za řeč. Ale pár kousků tady přece jen ukážu, protože mě velmi překvapily a potěšily.

Na větší nákupy jsem se vydala do Brna do Olympie. Měla jsem jasnou vizi toho, co si chci koupit. Nakonec jsem odešla s polovinou toho co jsem chtěla a s další polovinou, kterou jsem vůbec neplánovala. A kvůli této neplánované věci jsem si nešla koupit kabát do H&M, protože už by to byla čára přes rozpočet. A i když bych na to stále měla, teď musím šetřit. 
Nikde jsem to zatím veřejně neříkala, ale mám dvě novinky. První je ta, že se mně zlomily 2 zuby v jednom týdnu -_- takže nějaké peníze pujdou na nové zuby (cítím se jak nějaký důchodce :D). A druhá novinka je, že v květnu poletím opět do Londýna. Toto, ale nebudu víc rozebírat, protože o tom napíšu samostatný článek :)

Teď už se jen podělím o fotky toho, co jsem si koupila a doufám, že i vy se vydáte na nějaké jarní nákupy :)

Kabelky: Aliexpress

Svetry, košile: New Yorker

Triko, svetr, podprsenka: New Yorker

Sukně, triko: Terranova

Šaty: Calzanatta, Vesta: Aliexpress
Bomber: Aliexpress, Kabátek: Gate

Nike Roshe Run

Řasenka They´re real, dvoufázový odličovač: Sephora


Žádné komentáře:

Okomentovat