5/23/2017

Au pair in USA?


Před měsícem jsem se stále rozhodovala jestli do toho jít nebo ne. A dneska už pracuji na svém profilu. Všechno to vzalo až nečekaně rychlé obrátky, že se mně tomu nechce ani věřit :D


Vše to začalo nezávazným dotazem, jestli budou informativní schůzky v květnu i v Brně. Po odpovědi byly dodány termíny i pro Brno a já se přihlásila. Neplánovala jsem dělat nějaké kroky před tím než bych šla na schůzku. Byla jsem rozhodnutá, že až potom se rozhodnu jestli do toho půjdu nebo ne.
Všechno jsem to dělala na tajňačku před rodičema, protože jsem nevěděla jaká bude jejich reakce. Utajit se mně to, ale nepovedlo, protože mně od Cultural Care došla velká obálka s nápisem au pair, takže pochopili o co se jedná. Nadšení z toho nebyli, ale co jim zbývá. Už dlouho se o tom nezmínili, ale určitě se s tím nesmířili, spíš se o tom jen nechtějí bavit :D

Pár dní potom jsem obdržela telefonát z agentury, kde mně vesměs řekli vše, co jsem už dávno věděla, protože se o au pair nějaký rok zajímám. Paní mně taky řekla, že už bych mohla začít pracovat na svém profilu, abych ho měla co nejdřív hotový.
A tady to začalo, profil už mám téměř hotový a nezávazná informativní schůzka pro mě už asi moc nezávazná nebude :D


V neděli 14. května jsem se zúčastnila nezávazné schůzky, kde jsem se dozvěděla všeobecně o au pair programu, o pojištění, jak probíhá příjezd do USA a na závěr se mě zeptali na pár otázek v češtině a v angličtině. Všechno to proběhlo rychle a s dobrým pocitem jsem odjížděla domů.

Po pár dnech mně opět volali z agentury a ptali se na schůzku, jestli se mně líbilo, jak jsem na tom s profilem, a že by byl nejvyšší čas už ji dodělat. Tak jsem si na noční v práci k tomu sedla a dodělala finální verzi. Nejvíc práce mně dal zabrat dopis pro rodinu, protože absolutně nevím co vždy psát. Nakonec z toho, ale vyšlo přes 500 slov a v agentuře se dopis moc líbil.
Když byl profil dokončený, odeslala jsem ho do agentury, kde ho zkontrolovali a schválili. Zbývalo si už jen ověřit reference, což se taky povedlo. Pro finální dokončení profilu, abych mohla být přijatá do profilu, jsem musela udělat i psychotesty, které zabrali zhruba 10 min a hned po odeslání jsem dostala celkem dobré výsledky.

Celé to zabralo zhruba nějaké necelé 3 týdny a dnes 23.5.2017 jsem oficiálně přijatá do au pair programu. Můj profil už je veřejný a rodiny si ho můžou prohlížet, popřípadě si mě vybrat. Výběr rodiny a au pair může zabrat pár týdnů, ale i měsíc, tak jsem zvědavá jak rychle to pujde u mě. Ale já nechci a ani nepotřebuju nic uspěchat. Odlétat bych chtěla až během listopadu, takže mám ještě zhruba 6 měsíců.

Teď už budu teda jen čekat až nějaká rodina najede na můj profil a přidají si mě (já to udělat nemůžu). V tom momentu je uvidím já ve svém profilu a pak budu postupovat podle toho jestli se mně budou líbit nebo ne. 

O každé změně vás budu informovat, buď prostřednictvím mé fb stránky Life with Petra- travel the world nebo tady na blogu s novým článkem.

Tak zatím ahoj :)

Žádné komentáře:

Okomentovat