8/14/2017

Jak to pokračuje?


Dny ubíhají a ani jsem se nenadála a je skoro polovina srpna. Pamatuju si, když jsem začala s matchingem někdy z dubnu, jak jsem si říkala, že mám moře času do listopadu, kdy chci odjet. No, už mně zbývají zhruba 3 měsíce a já stále rodinu nemám.

Né, že by se rodiny neozývaly. Ty se ozývají pravidelně, několik do týdne, ale stále jsem ještě nenarazila na tu pravou. Některé rodiny si mě dokonce do profilu přidali opakovaně, i když jsem je odmítla. Což mě překvapilo, že to vůbec jde. Taky mně často chodí rodiny se 4 dětmi, i když mám nastavené 2 max. 3. O 4 děti jsem se starala a už nikdy víc :D

Na přelomu července a srpna jsem byla na dovolené v Itálii, a protože tam byl slabý signál wifi, tak jsem mathing proces pozastavila. Ale jen co se znovu obnovil, rodiny se začali ozývat. Dokonce se ozvala jedna, o které jsem si myslela, že by to mohla byt ta pravá. Bydleli na předměstí Chicaga a měli 2 nejvíc roztomilé děti. Holku 4,5 roku a kluk 2,5 roku. U těch jsem neváhala a hned jsem jim odepsala pozitivně. Za chvilku mně odepsali a začali jsme se domlouvat na skype. Po tom, co jsem ale navrhla čas, přestali odpovídat. Pak jsem se podívala na profil a už jsem je tam ani neměla. Takže to asi ta ideální rodina pro mě nebyla.

Poslední rodinu, kterou jsem měla na profilu ještě dnes, byla single mum + 4 děti. Byla vdova, takže žádná střídavá péče, ale všechno by bylo na mě pokud by byla pryč. Takže jsem ji odepsala na mail, že si myslím, že nejsem pravá au pair pro jejich rodinu. Takže uvidím a budu čekat kdo se ozve další.

Taky jsem uvažovala, že bych si odjezd posunula až po novém roku. Pročetla jsem si pár blogů holek, které se chystají odjet a všechny mají na přípravu 2-3 měsíce, ale nechodí k tomu do práce. Já při hledání rodiny chodím ještě do práce a nechci to vidět až si najdu rodinu. To se ze všeho toho zařizování zblázním a po odchodu z práce budu mít jen cca 2 týdny volno, pokud odjedu v mém plánovaném termínu. Ale pokud si najdu rodinu, tak bych ráda během listopadu odjela.

To bude z dnešního článku vše a doufám, že ten další napíšu dřív a ne až po několika měsících.

Žádné komentáře:

Okomentovat