6/21/2017

Pokračování s výběrem rodiny


V matchingu jsem už nějaký ten týden a já si ještě stále žádnou rodinu nevybrala a to už sem jich měla 12. Ale nechci nic uspěchat a jít k rodině, která se mně 100% nelíbí jen proto, abych měla jistotu, že odjedu. To si radši odjezd posunu a počkám.


4. Rodina- Davis ( California)
Opět Kalifornie. Byla jsem opravdu překvapená, že hned ze začátku se mně ozývají rodiny z Cali. (Asi jsem to zakřikla, protože od té doby žádná)
Tato rodina se mně líbila moc. Myslím si, že byla zatím druhou nejlepší. Rodina bydlela kousek od Sacramenta a měli 2 holky. Bohužel nástup měli od poloviny října a já bych dřív přijet nemohla a oni by zas měsíc bez au pair být nemohli, tak to neklaplo.

5. Rodina- Weston (Connecticut)
Tato rodina si mně smazala dřív než jsem se stihla podívat na jejich profil. Bývá to většinou když je u nás už pozdě večer a já jsem líná si jít pro noťas a podívat se, protože na mobilu mně to rozjet nejde. Tak se podívám až ráno a už tam nejsou.

6. Rodina Norfolk (Massachusetts)
Už z mailu na mě neudělali dobrý dojem. Většina rodin se mně aspoň trochu představí, ale tito napsali, že si dáme hned skype a ať si je potvrdím na skype. Byla to indická rodina a měli 2 děti.

7. Rodina- Bethesda (Maryland)
Tuto rodinu jsem odmítla, protože měli 3 děti a samé kluky. Možná to zní někomu blbý důvod k odmítnutí, ale já bych chtěla aspoň jednu holku.

8. Rodina- Fairfax (Virginie)
Tato rodina má ještě o jedno dítě víc než předchozí a taky samé kluky. Navíc tříleté dvojčata na což si fakt netroufám. A po zkušenosti z Anglie víc jak 3 nechci. Taky nikdy neměli au pair.

9. Rodina- Breinigsville (Pennsylvania)
Když jsem začala číst mail od této rodiny, říkala jsem si, že to by konečně mohla být ona, jenže jsem se zmýlila. Začali psát o tom, že se budu stara jen o jednoho tříletého kluka, se kterým budu většinu den. Potom k tomu, ale přidali, že mají ještě další 4 děti ve věku 7, 9. 11 a 14, se kterýma bych byla jen po škole. Zapomněli si, ale uvědomit, že o prázdninách bych se všema byla celé dny. Napsala jsem jim teda, že po zkušenosti se 4 dětmi, které mně občas daly hodně zabrat si na 5 netroufám. Odpověděla mně, že je ráda za upřímnost.

10. Rodina- Englewood (New Jersey)
Židovská rodiina, která měla striktní pravidla co se jídla týče. Jedli jen kosher jídlo z kosher obchodu a jinší se do domu nosit nesmělo. Měli večerku v týdnu i o víkendu.

11. Rodina- Tenafly (New Jersey)
Smazali si mě dřív, než sem se podívala na jejich profil. Ale spíš to byl asi omyl, protože si mě smazali během pár minut od příchozího mailu.

12. Rodina- Brookline (Massachusetts)
Indická rodina jen s jedním synem. Z profilu na mě neudělali dobrý dojem. Neměli ho ani pořádně vyplněný, stručné odpovědi, jen 2 fotky. Z profilu jsem se celkově nic moc nedozvěděla.

Za dobu než jsem článek připravila ke zveřejnění jsem odmítla další 2 rodiny, o kterých napíši v dalším článku. Momentálně mám, ale v profilu rodinu z Reynolds Plantation, Georgia, která vypadá fakt suprově. Jen je to celkem na samotě uprostřed jezera a velké město (Atlanta) je 1,5h cesty. Taky se bojím aby tam vůbec nějaká au pair byla :D Takže ještě uvidím

Žádné komentáře:

Okomentovat