5/09/2016

Avebury Stone Circle


Přes týden se nestalo nic zajímavého, ale dohodli jsme se s holkama, že o víkendu opět vyrazíme někam na výlet. Nakonec jsme se dohodli na Avebury v neděli, protože já jsem měla babysit z pátku na sobotu a Eva v soboty dělá.

V sobotu jsem udělala pořádný nákup jídla, protože nás čekala opravdu dlouhá cesta, tak aby mě nepřepadl hlad :D Po 9h ráno jsme se sešli u Sainsburrys a vydali se na cestu.
Naše první zastávka byla pod White horse, aby si ho mohla Evča vyfotit, protože tam s námi minulý víkend nebyla. Zároveň jsme si tam udělali i svačinovou pauzu a pak pokračovali v cestě.
Byla to neuvěřitelně dlouhá cesta, a protože mně zrazovala navigace a neustále mně ukazovala aktuální polohu někde jinde, byla to cesta na slepo. Šli jsme teda po značce 403, která nás naštěstí dovedla do cíle. Celá cesta vedla mezi poli, kde jsme potkávali spoustu anglických farem a pravých anglických domů, viz. foto. 

Potom jsme vešli do Avebury a jediný cíl byl najít kruh s kameny, ale ještě před tím jsme zašli do obchodu se suvenýry. Nakoupily jsme si kupu pohledů zmrzlinu a šlo se na kameny. Prošli jsme to rychlostí blesku a až, když jsme byli opět usazené na obědovou pauzu, jsme si uvědomili, že jsme si na ně ani nesáhli :D Po jídle a vyfocení fotek jsme obešli kruh zašli do obchodu pro vodu a vydali se na cestu zpět. 
Ani jedné z nás se při představě skoro 15km cestě domů nechtělo. Navíc jsme se po cestě krásně spálili. Ani jedna z nás nepočítala, že bychom se mohli spálit v květnu v Anglii :D a ejhle ono to je možné :D
Zpáteční cesta utekla relativně rychle a domů jsme dorazily všechny totálně vyčerpané a spálené. Když mě viděl taťka tak se mně začal smát a jediné co z něho vylezlo bylo, já jsem ti to říkal :D Večer mně donesl krém na spáleniny se slovy, že se mám příště natřít, že tady jsme víc na jihu než v Česku, že tu slunce pálí víc a dřív :D Teď už si to budu pamatovat a jen co bude možnost, utěkám koupit opalovací krém :D

To by bylo z našeho trochu delšího výletu vše a teď už se s vámi podělím jen o pár fotek :)















btw.: všechny tyto krásné fotky jsou od mé dvorní fotografky Evči. A tímto jí děkuji :)



Málem jsme umřeli... :D :D

1 komentář:

  1. Nemas zaco ;) pekny vylet to bol teda.. stalo to zato :D uz sa tesim na dalsie ... inak .. :D :D Celo ma este stale boli ;DD

    OdpovědětVymazat