5/02/2016

White Horse Cherhill


Bydlím v oblasti s krásnou přírodou a s hodně historickými památky, ale že mám nějaké zajímavé místa tak blízko jsem netušila a nebýt Steva, tak to ani nevím.

Půjčil mně knížku se zajímavými místy v okolí Calne, které jsou dostupné i pěšky. Domluvili jsme se teda s holkama , že nějaký výlet naplánujem a vyrazíme. 
Výběr nechali na mě, a protože jsem nechtěla abychom se hned ze začátku strhali vybrala jsem nejbližší místo, a to White Horse v Cherhillu, který je hned vedle Calne. 
V knížce a na mapách jsem naplánovala trasu, termín byl na neděli prvního máje a mohlo se vyrazit. Nakonec jsme šli jen s Denčou, protože Evča tu měla taťku, a tak chtěla být s ním.

Sešli jsme se v Calne a vyrazili jsme. Čekalo nás 8,5 km cesty do cíle. Cesta byla poměrně jednoduchá, šlo se stále rovně a až v Cherhillu jsme se napojili na polňačku. Šli jsme stále rovně a došli jsme až na konec pole, který byl oplocený a dál to nešlo. Museli jsme se teda vrátit a přelézt plot, na který jsem se předtím dívali, ale mysleli jsme si, že se tama jít nesmí :D
Když jsme byli za plotem, čekal nás výšlap do velkého kopce a my jsme si vybrali tu nejobtížnější trasu, protože šel před námi nějaký pán, který do toho kopce běžel, tak jsem si řekli, že to tama dáme taky :D
Nahoře se nám naskytl krásný výhled na celé okolí a také jsme už byli konečně blíž k našemu cíli. Potom nás čekala už jen krátká chůze po vrcholku kopce a došli jsme k Cherhill monument, kde jsme si udělali krátkou obědovou pauzu a pokračovali jsme. 
Sešli jsme dolů z kopce, abychom se ke koni dostali co nejblíž. Ale výhled z vrchu nebyl nic moc, tak jsme sešli uplně dolů, kde byl na něj výhled mnohem lepší.
Když už jsme viděli všechno, jsme se rozhodli, že je čas jít zpět. Šli jsme teda opět po polňačce podél pole a došli jsme kam? Opět k plotu :D A měli jsme jen 2 možnosti, buď se vrátit a jít jinší cestou a nebo do velkého a prudkého kopce, který byl před námi. A my jsme se rozhodli, pro kopec. Byla to teda pěkná makačka a my jsme doufali, že navrchu nebude další plot, který nebude moct přelézt :D Byla tam, ale brána a my jsme se konečně dostali na správnou cestu. Sešli jsme opět z kopce, dostali jsme se na hlavní silnici a vydali se zpět na 8,5 km cestu do Calne. Zpáteční cesta byla zdlouhavá a nohy nám pomalu vypovídali službu. Ve zdraví jsme se, ale dostali k autu a následně domů.

Jsem zvědavá jak na tom budou mé nohy zítra, přece jen nechodím 18 km denně :D
Tak a to by bylo z tohoto výletu vše a teď už je pár nějakých fotek :)







Tady se ten kopec tak vysoký a prudký nezdá, protože nad ním byl ještě jeden :D

Žádné komentáře:

Okomentovat