6/06/2016

Bristol


Další města z mého travel listu si můžu odškrtnout, wohooo :)
Tentokrát to je Bristol ✓  , o kterém bude dnešní článek a Weston-Super-Mare  , o kterém bude další článek.

Nemůžu říct, že to byl dlouho plánovaný výlet. Navíc první plán byl jen Weston, ale protože cesta vede přes Bristol, tak jsme se rozhodli se podívat i tam. Já a ani Eva jsme tam ještě nebyly, tak jsme byly rády.

Odvážné úlohy řidiče se ujala Evča a my ji děkujeme, že nás bezpečně dovezla na místo a zpět :D
V 7:20 pro mě měla přijet, ale protože z domu vyjížděla až o půl 8, u mě byla v 8. Potom nás čekala zastávka pro Denču a jelo se. Cesta trvala asi necelých 30 min., rychlovka. Zaparkovali jsme a šli jsme zkoumat město.

První zastávka byl přístav, kde kotví první loď, která měla pohon na lodní šroub. Prošli jsme se podél přístavu, udělali spoustu fotek a vydali jsme se dál. Další místo byl Cliftonský visutý most a Clifton Observatory. Šli jsme tam podle mapy, ale protože tam nebyly vypsané všechny ulice, takže jsem občas tápali jestli jdeme dobře. Ale protože jsme šli stále do kopce a to se nachází na kopci, jsme usoudili, že to bude správná cesta. Nakonec jsme to našli a před námi se vynořil obrovský most. 

Opět jsme si udělali hromadu fotek, koupili jsme si zmrzlinu, sedli si na lavičku a kochali se výhledem. Hory na druhém konci mostu mně připomínaly Hollywood, velké luxusní domy pro bohaté. Akorát bez nápisu.

Po cestě k autu, jsme potkali Chris Church Clifton, který jsme si, ale jen z dálky vyfotili a šli jsme dál. K nákupáku jsme přejeli autem, našli jsme parkovací místo a vydali se hledat jeden určitý obchod. A to Victoria Secret! :D Když jsem zjistila, že je v Bristolu, tak jsem ho musela navštívit, i kdybych si z tama neměla nic odnést. Ale to jsem celá já a s prázdnou jsem neodešla :D Potom jsme zašli už jen do obrovského Primarku, kde jsem si koupila letní šaty a vydali jsme se dál. Bylo totiž už půl 3 a v tu dobu už jsme měli být ve Westonu.

To by bylo všechno z našeho výletu do Bristolu a cestu a Weston vám ukážu v dalším článku :)

Teď si už jen užijte pár, nebo spíš trochu víc fotek z Bristolu :)










Za fotky opět děkuji mé dvorní fotografce Evči :)

Žádné komentáře:

Okomentovat