7/22/2016

Sen se stal skutečností, aneb konečně v Londýně, den 2


Usaďte se, bude to opět dlouhé! :D
Budík jsme si nastavily na 7:30 s tím, že přesně v 8 půjdeme na snídani, abychom co nejdříve vyrazily do města. Chtěly jsme se totiž jít podívat na Sky garden odkud je výhled na celý Londýn. A protože mají do 11h vstup bez rezervace, chtěly jsme toho využít.

Jenže to bychom nebyly my, holky, aby nám to netrvalo dýl a teprve v 8:30 šly na snídani, kde jsme se zdržely asi půl hodiny. 
Když jsme se po 9h konečně vymotaly s hostelu, šly jsme hledat kola. Ano, cyklistické kola, chtěly jsme si totiž ten den projet Londýn na kole. Ale po dlouhém studování a rozmýšlení jsme to zavrhly a rozhodly se, že vyzkoušíme metro. A nakonec jsme za to byly rády, protože na kolech bychom to všechno nestihly.

V metru jsme si koupily oyester card a vyrazily na naši první jízdu londýnským metrem. Když jsem viděla tu mapu přišlo mně to neskutečně nepřehledné. Ale opak je pravdou a překvapivě se jím jezdí v pohodě a vše je pořádně označené a popsané. Už se těším až se svezu znovu :D

Naše první cesta vedla na King cross nádraží k nástupišti 9 3/4. Já jako velký fanoušek Harryho Pottera jsem toto místo nemohla vynechat. Ale jaksi jsem si neuvědomila, že jsou prázdniny a sobota dopoledne. Když jsme se tam dostaly byl tam neuvěřitelný zástup lidí, kteří čekali na fotku. Tak jsem se musela spokojit pouze s fotkou z boku, beze mě :D Snad příště. Také jsem se zašly podívat do Harry Potter shopu, kde nebylo k hnutí jak byl narvaný lidmi. Chtěla jsem si koupit Bertíkovy fazolky, ale při pohledu na frontu u pokladny mě to přešlo.

Abychom neprojely zbytečně 2 libry téměř kvůli ničemu, hledali jsem co dalšího je zajímavé v okolí a našly jsme British library, kde jsme chvilku pobyly a pokračovali dál.
Tentokrát k Emirates stadium, kde hraje Arsenal. Podívaly jsme se ke stadionu, udělaly fotky, nakoupily suvenýry a jely jsme dál. Čekalo nás toho ještě hodně, a proto jsme se nechtěly nikde moc zbytečně zdržovat. 

Potom jsme pokračovaly v cestě na London bridge, odkud jsme viděly nejvyšší londýnský mrakodrap Shard, Sky gared, na kterou jsme chtěly jít a v dálce Tower bridge. Šly jsme podél Temže a dostaly jsme se k Tower of London a následně na Tower Bridge. My jsme s Evou byly pravidelně pozadu, protože jsme dělaly spoustu fotek. Cestou zpět jsme šly po druhém břehu Temže, odkud byl krásný výhled na most. 

Naše poslední cesta metrem byla na green park, kde jsme si udělaly picnick a nechaly odpočinout nohy. Jako poslední památka nám zbýval Buckingham palace, kam jsme se vydaly po odpočinku. Opět jsme udělaly hromadu fotek a byl čas vydat se zpět do hostelu a jít na autobusové nádraží. Po cestě na hostel jsme se stavily už jen nakoupit suvenýry a měly jsme všechno.

Vyzvedly jsme si tašky, rozloučily se a šly jsme na nádraží. To bychom, ale nebyly my, abychom nezabloudily :D Bydlely jsme v oblasti Victoria, kde jsou 3 nádraží a je potřeba to do GPS napsat přesně. My jsme tam, ale měly napsané Victoria bus station místo Victoria Coach station, a proto nás GSP vedla někam uplně jinam. Nakonec jsme to, ale úspěšně našly a ještě nám zbyl čas.

Zpáteční cesta uběhla docela rychle, i když jsme měly zpoždění a já jsem málem nestihla poslední bus do Calne. Ale protože i ten měl zpoždění, tak jsem na něj ještě čekala. Domů jsem se dostala kolem půl 10 absolutně vyčerpaná, ale šťastná, že jsem si konečně splnila svůj sen... :)















2 komentáře:

  1. Jé krásný článek. Můžu se zeptat v jakém hostelu jste byly ubytované? děkuji :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) http://astorhostels.com/ tady máš webovky :) mají v Londýně 4 hostely a všechny jsou v centru a za parádní cenu na to, že je všechno tak blízko :)

      Vymazat