7/28/2016

Když to nejde zastavit


Už je to nějaká doba co jsem napsala čistě povídací článek, tak ho tu máme :)
Ono napsat takový článek není jednoduché. I když, o psaní by ani tak nešlo, jak už je to horší s obsahem. Vymyslet totiž něco o čem bych mohla psát mně dá pěkně zabrat. Navíc, když se tu většinu času neděje nic nového a každý den je téměř stejný jak ten předešlí, je to potom těžší.

Ale přece jen se tu v poslední době udály nějaké změny, o které bych se ráda podělila :)

Vrátím se ještě do loňského roku, kdy nám bylo oznámeno, že 16.7.2016 bude svatba a my jsme zvaní. Já jsem už v té době počítala, že v tu dobu budu v Anglii takže jsem se obávala jestli budu moct přijet. ale po pár týdnech v rodině jsem se zeptala a oni svolili a já jsem si na 15.7 objednávala letenku.
Dny ubíhaly jako voda a já jsem počítala 3 týdny, 2 týdny, 1 týden do odletu. Rychle jsem dokupovala všem dárky abych měla co přivést. Ale protože jsem letěla jen s příručním všechno se mně tam nevešlo. Sbalená jsem byla už týden před odletem a netrpělivě v kalendáři vyhlížela úterý večer. Potom jsem si už jen překontrolovala věci a šla na autobus, který mě odvezl na letiště, kde jsem strávila noc :D
Víkend doma jsem si užila a ani se mně moc nechtělo zpět a jediné co mě dodávalo síly byla myšlenka, že za 2 týdny letím znovu :)



Během toho co jsem byla pryč a vlastně už i před tím, se u mně a v dětském pokoji začala stavět nová šatní skříň. U dětí už je hotovo, ale ta moje je stále v nedohlednu :D Takže kdoví jestli se dočkám výsledku dřív než odjedu. Už mně tu totiž zbývá méně než 2 měsíce z čehož budu 3 týdny v Česku.
Má se tu také dělat přestavba kuchyně, obýváku a já bych se měla stěhovat do druhého pokoje. Ale jak to vidím tak se ani jednoho nedočkám :D


Také k nám začátkem minulého týdne konečně přišlo léto, ale zdrželo se jen pár dnů :D V úterý tu dokonce bylo přes 33 stupňů, na co angličané nejsou vůbec zvyklí. Já jsem toho počasí využila a vyvalila jsem se k bazénu a chytala bronz abych nedojela domů jak ředitelka vápenky :D Teď už tu máme, ale opět max. 20 stupňů a zatáhlé :/

Minulý čtvrtek šli děcka naposledy do školy a od té doby mají prázdniny. Ano, v Anglii začínají prázdniny později, ale končí naštěstí stejně :D Jsou doma zatím pár dnů a už mě dokáží pěkně vytočit. Není totiž dne, kdy by se nebily. Docela už se těším až z tadyma odejdu. Naštěstí s nimi z celých prázdnin budu jen 2 týdny a pak půjdou pěkně zpět do školy.
Několik posledních víkendů se snažím být s holkama a podnikat různé výlety. Naše společné chvilky se totiž blíží ke konci a my máme stále spoustu plánů co podniknout. Ale pokud zůstanu v Anglii, tak by bylo stále možné je uskutečnit.

Už jsem tady několikrát nakousla, že pojedu znovu domů a ano, už jen týden a opět se vydám směr letiště, kde strávím noc. Tentokrát se, ale těším mnohem víc než posledně. Snad i pro to, že budu doma celé 3 týdny. Ale abych řekla pravdu, jet domů nebyl můj původní plán.

V době kdy jsem měla mít volno chtěl dojet brácha, ale ten jede v tu dobu do Chorvatska a tak mně nezbývalo nic jiného, než si koupit letenku a jet domů. V Anglii jsem totiž sama zůstat nechtěla a jak jsem posléze pochopila, bych tu asi ani zůstat nemohla. Neshodoval se mně totiž můj návrat s návratem rodiny z dovolené. Já bych dojela ve středu a oni v sobotu, a protože nechtěli abych byla těch pár dní doma sama, tak jsem si musela přebookovat let. Stálo mě to 800Kč, ale zas budu o týden dýl doma :D
Tentokrát to s balením nepřeháním a jediné co mám, je seznam věcí co si beru s sebou.
O víkendu jedu ještě dokoupit nějaké letní oblečení abych měla v čem chodit a taky ještě nějaké dárky a kokina. Bez těch bych nemohla dojet :-D


Přijde mně, že čím blíž se ten odjezd blíží, tím pomaleji to utíká. Naštěstí je zitra už pátek a mně zbývá jen 2,5 pracovních dnů. O víkendu si dám rest a již zmíněné nákupy a taky se už z části sbalím abych toho neměla na poslední chvíli moc :-)

A uplně bych zapomněla na podstatnou událost, a to, že bude rodina mně konečně oznámila, že od poloviny září budou hledat novou au-pair. Takže nastává fáze hledání nové rodiny :-D
To už by bylo z dnešního článku vše. Shrnula jsem snad vše co se za poslední dobu událo. Doufám, že si užíváte prázdniny a vy co je nemáte, tak vydržte už jen 1 den a je víkend :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat