12/01/2016

2 měsíce doma, aneb žiji?!


Po dlouhé, opravdu dlouhé době jsem se konečně rozhoupala, že napíši nový článek na blog.
Doma jsem už 2 měsíce a stejně dlouhou dobu jsem nenapsala žádný článek. Směsice lenosti, únavy a nedostatku nápadů se na mě podepsali, a já jsem prostě neměla chuť psát a ani jsem neměla o čem.
Ale po 2 měsících se nějaké změny a novinky udály a já jsem se rozhodla, že se o ně podělím 😊
Největší novinkou je, že jsem si našla práci. Teda respektive mně ji našla babička :D Já jsem se po nějaké dívala ještě když jsem byla v Anglii, ale nic co by se mně líbilo jsem nenašla. Když už jsem byla doma, tak jsem rozeslala několik životopisů, ale nic z toho nevyšlo, až potom mně teda ta babička v novinách našla inzerát na recepční do hotelu. To byla naprosto ideální práce, protože chtěli dobrou angličtinu a pro mě to byla možnost, jak bych si angličtinu mohla udržet.
Pohovor vyšel super a už tam 1 měsíc dělám. Nebudu říkat, že to je pohodička, protože 12h směny nejsou zrovna úsměvné, ale pokaždé to naštěstí rychle uteče.


Tento rok mě čeká ještě nějaké to cestování. A to do Košic... za Evooouuu.... 🙌 

V Anglii jsme se domluvili, že se během Vánoc uvidíme, a protože já jsem v Košicích nikdy nebyla, tak se tam moc těším. Čeká mě sice 6h cesta autobusem, ale věřím, že díky SA relax a fun busem, to uteče raz dva. Celkem mě teda v Košicích čekají 4 dny, ale bez cesty jen 2 😕 ale já věřím, že to bude stačit, a že se možná i na tu Ukrajinu podívám 😂 co Evi 😇😂


Taky pomalu plánuji budoucnost. Pokud pujde všechno podle mých představ, tak bych v tuto dobu za rok chtěla být v USA. Což znamená, že během léta bych všechno začínala zařizovat.

A taky si sestavuji travel wish list na příští rok, než bych chtěla odjet. Na seznamu mám zatím Paříž, Amsterdam a Brusel. V létě plánuji jet k moři, takže na seznam přibude další město, ale zatím nevím jaké. Každopádně, ať pojedu kamkoli a bude to zajímavé, můžete očekávat článek. 

Hodně jsem přemýšlela jestli blog na nějakou dobu nepřesunu na lifestyle dráhu, vzhledem k tomu, že au-pair kariéra je momentálně pasé a toho cestování zatím taky moc nebude. V hlavě už mám pár nápadů na články, ale jestli je zrealizuji, to ještě uvidím. Přece jen lifestyle blogů je spousta a psát o něčem originálním, o čem jste už někde nečetli je téměř nemožné.
Já se o tom, ale přece jen alespoň pokusím a bude jen na mě jestli článek vydám nebo ne 😊


Čas na napsání článku mně pomalu vypršel a teď už se musím jít chystat do práce. Měla jsme 4 dny pauzu a teď mám noční. Ale pozitivum na tom je, že do práce jdu zas až v pondělí na denní, tak si zase odpočinu.


Tak se s vámi teda po dlouhé době rozloučím a doufám, že na další článek nebudete muset čekat stejně dlouho jak na tento 😀😇

Žádné komentáře:

Okomentovat