1/05/2017

Co očekávám od roku 2017


Rok 2016 utekl tak rychle, že si ani pomalu neuvědomuji, že už není. Byl to rok plný radosti, ale i smutku. Hlavně to byl, ale rok plný změn a zlomových okamžiků. 

Rok kdy jsem se rozhodla započít svůj au-pair sen a odjet do Anglie. V Anglii jsem nakonec byla půl roku a za tu dobu jsem se toho hodně naučila a hodně mi to dalo. Naučila jsem se žít v cizí zemi bez rodiny, uplně sama. A řeknu vám, že pro mě to bylo celkem jednoduché. Nikdy jsem nebyla ten rodinný typ, který by seděl jen doma na zadku a nikam nejezdil. Samozřejmě jsem nezahálela ani v Anglii a skoro každý víkend jsem byla někde pryč.
S Anglií souvisí i to, že jsem tam poznala spoustu nových lidí. Ale nejvíc ke mně přirostly ty moje nádhery z Česka a Slovenska, se kterýma jsem byla opravdu pořád. S námi třemi to v Anglii rozhodně neskončilo a už plánujeme další výlety, které doufám, že se uskuteční.

Po návratu z Anglie jsem nastoupila do práce, ale moje au-pair kariéra ještě neskončila, protože to hlavní má teprve přijít. Protože, příští rok na podzim chci odjet jako au-pair do Ameriky a splnit si tím můj největší sen.

V roce 2017 plánuji hlavně cestovat a šetřit. Ano, trochu si to protiřečí, ale když se chce všechno jde. Už jsem si udělala letošní plány, které můžete vidět výše na obrázku. Myslím si, že každý pozná, co to je. Doufám, že se mně podaří si je všechny splnit, ikdyž budu muset kvůli USA hodně šetřit. Naštěstí nejsem nějak náročná a v určené destinaci mně stačí pár dní a pokud to je v ucházející vzdálenosti, spokojím se i s autobusovou dopravou. Ale kolikrát jsou nízkonákladové lety mnohem levnější než autobus.


Poslední věci, které bych si do nového roku přála jsou taková klasika. Štěstí a zdraví, většinou se přeje i láska, ale ta by překazila mé plány, takže tu odložím třeba na příští rok :D
Samozřejmě to samé přeji i mým čtenářům, a samozřejmě i tu lásku :D taky doufám, že se budete na můj blog vracet i v letošním roku, i když články nebudou tak často, ale občas něco určitě přidám :)

Tak ahooj :)

1 komentář: