2/05/2017

Po vánoční trip do Košic


Ahoj, vítám Vás zpět u mě na blogu. Dneska jsem po dlouhé době napsala cestovatelský článek. Tentokrát jsem zamířila k našim jiho-východním sousedům, na Slovensko. Dřív jsme s rodinou jezdili na Slovensko skoro každé prázdniny na dovolenou a jen tak na výlet tam jezdíme několikrát do roku. Přece jen od hranic jsme do 30 min. Ale byla oblast, kde jsem ještě nikdy nebyla a to Košice. A díky tomu, že Eva tam bydlí, jsem toho musela využít. 

I když jsem lístky kupovala s dostatečným předstihem, zbývalo posledních pár volných míst a já tak nemohla váhat a lístky koupila. Se studentem jsem jela poprvé a rozhodně ne naposledy. 6ti hodinová cesta byla pohodlnější než dvou hodinový let a se službami jsou taky na dobré úrovni.

V 11h jsem nasedla na autobus a v 18h jsem vysedala v Košicích a jeli jsme k nim domů. V autě Eva zjistila, že máme celé 2 dny volné a začala uvažovat nad Ukrajinou. Otravovala jsem s tím celou dobu, co jsem byla ještě doma a víte co?! Já jsem si zrovna jak na potvoru zapomněla pas doma a na občanku se tam nedá :/ no byla jsem na sebe naštvaná.
Večer jsme si zašli už jen na čaj, pojedli jsme a šli jsme spát. Přece jen jsem byla po té cestě dost unavená. 

První den byly v plánu Košice, ale na poslední chvíli byla změna plánu a my jsme jeli na svah. Po 7 letech jsem si měla stoupnout na lyže, jet na vleku a sjet normální sjezdovku. Ze začátku jsem byla nadšená, ale jen co jsem měla na nohou lyžáky a šli jsme ke sjezdovce, jsem začínala litovat, že jsem na to Evě kývla. Ale stačila jedna jízda a já si to zamilovala. Našich 10 jízd jsme projezdili raz dva a pak nám nezbývalo nic jiného než jet domů k Eviné babičce. Tam jsme pojedli a vydali se na rychlou prohlídku obchodů. Zamířili jsme do Auparku, kde  byly po vánoční výprodeje a museli jsme toho využít :D Nakoupila jsem si pár kousků oblečení a já mám konečně v čem chodit do práce :D Potom jsme si sedli do kavárny a nakonec to zakončili v mekáči :/ ostudy jedny :D :D




Další den jsme se vydali prozkoumat krásy Košic. Navštívili jsme útulnou kavárnu, prošli náměstí, vánoční trhy a zajeli jsme do dalšího obchodního centra. Tentokrát jsme, ale nic nekoupili a tak jsme se vydali rychle zpět, protože jsme měli v plánu zajít na sushi. Naše první pořádné sushi, pokud nepočítám to z Tesca v Anglii :D Pořádně jsme si pošmákly a jako tečku na závěr jsme si zašli ještě na dortík do cukrárny.








Nakonec už zbývalo jen se zabalit, vyspat se a sednout na autobus zpět domů. Cesta byla dlouhá, únavná a já jsem se nemohla dočkat, až budu doma. Potom zbývalo už jen vstřebat pocity a napsat článek, což mně trvalo trochu déle, než jsem měla v plánu.

Dechberoucí výhled po cestě domů, bohužel jsem seděla na špatné straně autobusu :/


Teď asi opět delší dobu žádný cestovatelský článek nebude, ale v dubnu pokud vše pujde podle plánu, pojedu do Paříže, a z tama 100% článek napíši. Taky si pořád pohrávám s myšlenkou lifestyle článků, ale upřímně, uchytit se v tomto odvětví je v dnešní době velmi obtížné, protože každý druhý blog je lifestyle a psát o něčem, o čem někdo nepsal je téměř nemožné. 

Žádné komentáře:

Okomentovat