5/30/2017

První rodiny


V programu jsem pár dní a už se mně pomalu začínají ozývat rodiny. Přesně zatím 3. Všechny jsem je, ale musela z různých důvodů odmítnout, o těch se ale rozepíši zvlášť u každé rodiny.

1. Rodina - Philadelphia ( Pennsylvania)
Tato rodina mě zaujala hned na první pohled. Měli 2 děti, kluk 5 roků a holka 3 roky. Bydleli na předměstí Philadelphie. Neměla jsem nic co bych jim mohla vytknout, ale protože to byla uplně první rodina, říkala jsem si, že mám ještě hodně času na výběr a rozhodla jsem se je nepřijmout. Hlavním faktem nakonec bylo i to, že chtěli aupair až od února a já chci odjet v listopadu.

2. Rodina- Alameda (California)
Když jsem v mailu viděla nápis California nemohla jsem tomu uvěřit. Moje vysněná destinace a hned v druhé rodina. Nakonec to, ale taková výhra nebyla. I když rodina bydlela v Californii, přes zátoku od San Francisca, tak na mě už z mailu neudělala takový dojem jako ta první. Rodina měla 2 holky, 15 a 11 roků. U této rodiny bych měla přes den víc volna než u té první, protože holky jsou celý den ve škole. Taky rodina nepotřebuje, aby aupair pracovala o víkendu, tak bych měla víc času na cestování. Ale nevýhoda je, že au pair nemohla využívat auto pro osobní volno, což je na nic, protože v Americe se bez auta nepohnete. A další důvod proč jsem je odmítla byl, že chtěli au pair od poloviny srpna.

3. Rodina- McLean (Virginia)
Tato rodina na mě zatím udělala nejmenší dojem ze všech. Předchozí rodiny se mně v mailu rozepsali o nich a o dětech, ale tato ani slovo. Jen, že se podívali na můj profil, a že si můžeme zavolat dneska a zítra. Podle jména jsem tušila, že to nebudou rodilí američani. Byla to indská rodina, která žila 15 let v Americe. Měli 2 kluky, 9 a 7 roků. Po přečtení profilu jsem rodině neměla co vytknout, ale já jsem tam nějak cítila, že k nim nechci. Nakonec jsem, ale důvod našla. Au pair má mít min. 1,5 dne v kuse volna a to u nich nebylo. Au pair pracovala jak celé dny v týdnu tak + sobota i neděle od 10 - 13:00. Takže volno nic moc.

Možná si říkáte proč pokaždé hledám nějaký důvod proč rodinu nepřijmout. Protože k tomu, abych si rodinu mohla smazat ze svého profilu, musím udat důvod. Já jsem si, ale nakonec smazala jen tu první, protože jsem byla rychlejší. Druhá rodina si mě smazala po domluvě se mnou a třetí, hned jak jsem jim odepsala negativní odpověď, na kterou už ani neodpověděli na rozdíl od těch předchozích.

To je z rodin zatím všechno a jsem zvědavá kdy se mně ozve další a jaká bude. 

Tak ahoj u dalšího článku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat