2/05/2018

Jak na levné nákupy v USA

To, že v USA jsou nákupy lehkou a i relativně levnou záležitostí ví snad úplně každý. Musí, se ale vědět kam jít. Jinak se nákupy můžou prodražit.

Na nákupy můžete jít do obchodních domů a center, outletových vesniček nebo do výprodejových obchodů, o kterých bude dnes řeč.

Obchodních domů jsou tu hromady. Většinou jsou tam klasické obchody, známé i z Česka, kde najdete sezónní a nejnovější kousky oblečení, za běžné ceny. Mezi nejznámější obchodní dům v USA patří Macy´s.

Outletové vesničky můžou obsahovat až kolem 100 různých obchodů. Vždy leží dál od města a v blízkosti dálnice. Nejlepší je najít si na google, kde máte takovou vesničku nejblíž k vám. Pak už si stačí jen vyhradit celý den a hurá nakupovat. 

Výprodejové obchody jsou v USA velmi rozšířené a taky velmi oblíbené. Nejznámější je TJ Maxx, Marshall´s, Ross Dress for Less, Burlington a Nordstorm. Seženete zde různé luxusní značky jako Calvin Klein, Guess, Nike, Michael Kors,Under Armour, Tommy Hilfiger, DKNY. V Nordstorm jsem dokonce viděla kosmetiku MAC, Too Faced, Urban Decay, Yves Saint Laurent a další. Ceny jsou neuvěřitelně nízké, a proto se tu lehko nakupuje.
Obchody mají neuvěřitelnou spoustu zboží, kterým je potřeba se prokousat, abyste našli ten vyvolený kousek. 
Oblečení i boty jsou rozdělené podle velikosti, takže stačí dojít ke správnému stojanu a hledat a zkoušet.  
Můžete zde najít i vybavení do domácnosti, kuchyňské pomůcky, jídlo nebo pomůcky na cvičení. 

Teď vám ukážu, co jsem si koupila v těchto obchodech a připíšu k tomu ceny původní a za jaké jsem zboží koupila já.


ROSS
Dóza zeleného čaje s borůvkama- původní cena 5$, moje cena 2,99$
Maska na obličej- původní cena 15$, moje cena 6,99$
Maska na vlasy- původní cena 9$, moje cena 4,99$
Sada 5ks dětských bryndáků- původní cena 8$, moje cena 4,99 $



NORDSTROM
Nike botasky- původní cena 90$, moje cena 29,97$
Converse botasky- původní cena 55$, moje cena 49,95$


TJ MAXX
Pruhované dupačky- původní cena 22$, moje cena 3$
Modrá souprava- původní cena 36$, moje cena 6$
Mikina Under Amour- původní cena 69$, moje cena 10$


Nejvíc mě zatím cenama oslovil TJ Maxx, protože tam byly ty slevy opravdu velké.
A zaručeně vám můžu říct, že i když nic nechcete nebo nepotřebujete, vždy si něco odnesete.

3 komentáře:

  1. To mám tedy velikou radost, že se dají najít i takto pěkné kousky! Já jsem si našla jeden online sekáč, kde mají velikou spoustu různých věcí a jejich, dá se říct, předností je to, že vykupují od lidí! Odkaz ti na ně šoupnu sem

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za inspiraci na levné nákupy. My se asi jen tak do USA nepodíváme a tak asi nenakoupíme jen tak levně. Jako alternativu jsme si ale našli stránku mujletak ... Sice tam nemají žádné americké věci, ale nakoupit se tam levně dá také a to z pohodlí domova, což je za nás všechny doma určitě super.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem teda v USA moc nenakupoval, protože mi to tam přišlo poměrně drahé a ta nátura prodavačů je trochu odlišná od těch evropských. Nemám rád takové to trhovecké vnucování. Ať je po ruce, ale ať mě nechá prostor. Ale rád nakupuji z USA přes internet ze slevových kuponů. Protože co si budeme, ta kvalita zboží je tam fajn. Navíc některé americké velké obchody mají už sklady i v Evropě, tak nevyjde doprava ani tak draze. ;-)

    OdpovědětVymazat