4/11/2016

První babysitting


V pondělí ráno jsem se probudila, šla jsem do kuchyně, udělala jsem si snídani, sedla si ke stolu a jedla. Během toho jsem si četla týdenní rozvrh na ledničce. Přejela jsem až k sobotě a uviděla jsem to.
Steve and Tina go overnight to Bristol 16:00-12:00. Takže to pro mě znamenalo, že na mě čeká můj první babysitting a rovnou overnight.
Přiznám se, že jsem se toho bála, kvůli tomu, že děcka dělají každý večer scény kvůli spaní.
V pátek jsem si řekla, že musím jít brzo spat, abych byla vyspaná, protože jsem počítala s tím, že se ze soboty na neděli moc nevyspím. Samozřejmě jsem, ale byla vzhůru už v 7h, protože děckám je jedno jestli někdo v baráku spí, oni prostě budou křičet.
Celý den až do plánovaného odjezdu jsem byla v pokoji. Přehrávala jsem si všechny možné scény co by se mohli stát, připravovala jsem si fráze, které na ně v případě potřeby použiju a hlavně se psychicky připravovala.
Ve 4h pro mě došla Olivie, že už za chvilku pojedou, tak jsem šla za nima do obyváku. Došel Steve, dal děckám kázání, slíbili si jakési "pinky promise"? nevím :D popřál mě pevné nervy, popadl kufry a už ho nebylo. Myslela jsem si, že šel zanést kufry do auta, a že se ještě dojde rozloučit, ale ne. Oni si odjeli bez rozloučení, děckám to ale nijak nevadilo :D

Každý dělal něco jiného a já jsem najednou nevěděla kde být dřív. Harriet s Oscarem hrály hry na X boxu, Olivia si kreslila akrylovýma barvama (ty si dobře zapamatujte, hrály ten večer velkou roli) a Eleanor pekla cookies. Během pečení jsem se víc pohybovala v kuchyni, protože Steve jí to pečení nejprve zakázal, že bysme mohli vyhořet, ale ona mu slíbila, že bude opatrná. Moc opatrná, ale nebyla, protože dopekla a odešla si do pokoje. Já jsem vešla do kuchyně a viděla jsem, že trouba je furt zaplá, tak se podívám do vnitř jestli furt něco peče a nic tam nebylo. Ona ji totiž nevypla -_-





Potom jsem šla na chvilku do obýváku a dívala jsem si jak hrají. Oni, ale přestali a začali se hrát s krabicí, ze které měli udělaný barák. Ze začátku si v něm v klidu hrála Harriet s Oscarem. Potom, ale Oscara nenapadlo nic lepšího než na tu krabicu z vrchu skočit. Samozřejmě ho, ale ten karton neudržel a propadl se hlavou dolů na Harriet. Tak jsem ho z krabice začala lovit a doufala jsem, že jemu ani Harriet se nic nestalo.

On byl, ale zřejmě na krabici naštvaný, a proto se rozhodl ji roztrhat. To se, ale holkám nelíbilo a začali na sebe křičet a krabici "ochraňovat". Oscar si z toho, ale nic nedělal a pokračoval dál. Na pomoc si vzal dřevěný meč, kterým krabici rozbil. To už, ale holky nevydrželi a vrhli se na něho. Semlela se menší bitka, ale s pomocí Eleanor jsme to zvládli a všechni se opět uklidnili.

krabice, o které se pobili
Já jsem potom šla zpět do kuchyně, protože Eli furt pekla. Mezi tím došli děcka za nama a začali si kreslit barvama. Já jsem mezi tím umývala nádobí a moc jsem jim nevěnovala pozornost. Oscara, ale nenapadlo nic lepšího než, že si vezne zelenou barvu a celou ji na sebe vyleje. Když jsem se otočila tak měl od barvy celý obličej, ruky, triko i gatě. Jemu, ale nestačilo, že je špinaví jen on, chtěl zašpinit i nás a všechno ostatní. Sedl si na zem a začal tam tu barvu rozetírat.
Eleanor ho teda popadla a táhla ho do vany. On ale mezi tím stihl zašpinit stěnu v kuchyni, na chodbě i v koupelce, všechny dveře, kterýma prošel a i koberec na schodech (tam je barva do teď). Během toho, co ho Eli koupala, jsem se snažila umyt co zašpinil, ale spáry v kuchyni a koberec je špinavý furt.

Potom už byli naštěstí všichni hodní, Harriet byla na počítači a Olivia s Oscarem se dívali na nějaké videa na youtube.
Protože za mnou celou tu dobu nedošli, že chtějí najít, tak sem předpokládala, že asi nemají hlad. Tak jsem teda o půl 9 zavelela bed tima a museli jít spát. Jenže zrovna když jsem je nahnala do koupelky si vyčistit zuby si najednou všichni vzpomněli, že mají hlad. Tak jsem ještě Harriet a Oscarovi dělala toust a Olivie klasicky nevěděla co chce, tak nedostala nic :D
Po jídle už si konečně zuby vyčistili a zalehli do postele. Chvilku jsem musela být nimi v pokoji než usnou, ale po chvilce jsem odešla, protože už jsem se taky viděla v posteli.
Před spaním jsem ještě několikrát zkontrolovala dveře jestli jsou zamklé a mohla jít v klidu spat.

Ráno byly děcka vzhůru už v 7!!!, a protože jsem je samotné nechat nemohla, tak jsem musela vstát.
Nedělní dopoledne se už neslo v celkem klidném duchu až na občasné hádky, které jsem, ale vždycky urovnala.
Kolem 1h odpoledne se rodiče vrátili, já jsem jim předala děcka, Steve mně dal kapesné + extra peníze za overnight a já jsem se odebrala do pokoje odpočívat, kde jsem strávila celé odpoledne.

Tak takový byl můj první babysitting a sama jsem byla překvapená jak jsem to zvládla, a že děti byli relativně hodné :D tak uvidím jaké budou ty další

2 komentáře:

  1. Ty bláho, tos měla opravdu veselé! :D Ale je skvělé, žes to zvládla bez nějakých větších problémů, jen s roztrhanou krabicí a barvama na koberci :D Já když si vzpomenu na bejbáč, kterej jsem měla v Anglii u našich sousedů, tak to byla dovolená proti tvému. Přišla jsem, mamina mi řekla, že kdyby něco, ať volám, že se hned vrátí. Pohrála jsem si s holkama, snědla jsem s nima dort (vyžádaly si ho, že je special occasion :D), sladkosti a šlo se do postele. Přečetla jsem pohádku a měla jsem nakázáno se dívat na Netflix, chodit do lednice a dělat si kafe/čaj v mašině :D :D Nechala jsem pootevřené dveře u holčiček kdyby něco a šla jsem plnit "příkazy". Akorát jednou menší plakala, protože rodiče byli pryč poprvé, tak jsem tam šla jí uklidnit. To jí ale starší vynadala, ať nebrečí, protože jinak se máma s tátou budou muset vrátit a nebudou se mít už rádi. To se rozbrečela ješě víc, že to se nesmí stát, ale nakonec jsem jí uklidnila :) Rodiče mi pak pořád děkovali, mamina mi psala smsku, že si toho moc váží a že se mladší vzbudila a volala mně. K tomu jsem dostala ještě šědře zaplaceno.. Takže taková zkušenost se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty moje smráďata právě nejsou zrovna nejposlušnější, takže jsem z toho měla velké obavy :D a zitra mě čeká další, ale teď už se tak nebojím, já to zvládnu :D Jinak rodiče vždycky odjíždí někam na delší vzdálenost, takže by se asi jen tak vrátit nemohli :/ :D
    S těma penězi je to nastejno :D s kámoškou jsme měli už plány, ale obě jsme se shodly, že co bychom pro peníze navíc neudělali :D

    OdpovědětVymazat