2/06/2017

1. narozeniny blogu


Jen tak jsem si brouzdala blogem až jsem dojela na uplný začátek a viděla jsem, že datum vydání prvního článku byl 2. února. To znamená, že blog měl 1. narozeniny.


Ten kdo četl blog od začátku tak ví, že tomu, ale není tak uplně pravda. Dřív než jsem začala psát články zaměřené na aupair a cestování, jsem psala články o zdravém životním stylu, zdravém jídle a cvičení. 
To znamená, že tento blog funguje už od prosince 2014 a celý rok 2015 to byl lifestyle blog. Po nějaké době jsem od toho, ale upustila, protože toho bylo všude plno a když jsem šla dělat aupair, rozhodla jsem se použít ten samý blog. Přece jen už byl trochu zaběhlý, měla jsem tam udělaný vzhled, se kterým jsem se sakra nadřela než jsem docílila toho, aby vypadal podle mých představ. 
Smazala jsem tedy veškeré předchozí články (čehož teď i lituji) a začala jsem s čistým štítem nanovo.
Jak už jsem výše zmínila, můj první článek týkající se aupair, jsem napsala 2. února a od té doby jsem napsala 43 článků.
Za ten rok se několikrát změnil i vzhled blogu a poslední úpravu jsem dělala teprve před pár dny, a myslím si, že na dlouhou dobu tak zůstane. Jsem totiž s jeho vzhledem a hlavně s logem nadmíru spokojená :)
Ale protože moje aupair kariéra momentálně na nějakou dobu skončila, rozhodla jsem se vrátit ke kořenům a k tomu s čím jsem začínala, k lifestyle tématice. 
V této tématice je široká škála možností a tudíž bude furt o čem psát. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat