2/18/2017

Stýská se mně?


Od návratu domů uběhly už 4 měsíce. A abych řekla pravdu, tak se mně ani moc nestýská. Rodina byla sice fajn, ale s děckama to tak hladce nešlo a poslouchat moc nechtěly. Proto jsem se nemohla dočkat až odjedu a počítala jsem dny do konce :D

Vím, že většina bývalých aupairek by už do toho znovu nešli, ale já ano. Život jako aupair mně docela vyhovoval. Velkou část dne jsem měla volnou a mohla jsem si dělat co jsem chtěla. Bydlela jsem u rodiny, která mě živila a já tak neměla žádné velké výdaje. Všechen volný čas a peníze byly jen pro mou potřebu.

Od návratu jsem plnohodnotně zaměstnaná a na vzpomínání mé aupair kariéry není nějak čas.
Ale po samotné Anglii jako takové se mně stýská, a moc. Mrzí mě, že jsem tam strávila tak málo času. Za toho půl roku jsem nestačila navštívit všechny místa, které jsem měla v plánu. V Londýně jsem byla jen 1x a to je opravdu málo na to, navštívit všechny památky. Navíc mě mrzí, že se v brzké budoucnosti do Anglie nepodívám. Na tento rok plánuji jiné země a s mým plánovaným odjezdem do Ameriky, ke konci roku, to do Anglie prostě nestíhám :/

Poslední dobou si pohrávám i s myšlenkou návratu do Anglie v budoucnosti. Ale já jsem typ člověka, co potřebuje teplo, sluníčko a žádný déšť. A zrovna tohoto je v Anglii jaksi nedostatek :D Ani si neumíte představit jak jsem se v létě v Anglii těšila na léto v Česku. Za celou dobu tam byly snad jen 3 plně slunečné a teplé dny. Po tomto počasí se mně rozhodně taky nestýská :D



To už by bylo z dnešního článku, kde jsem shrnula jestli se mně stýská, vše. Doufám, že se vám článek líbil :)

Žádné komentáře:

Okomentovat