1/17/2018

APIA orientation


Orientation u APIA je 3 dny, od pondělí do středy, dřív bývala do čtvrtka. Ubytování je v Double tree by Hilton v Tarrytown, New York. Já jsem dojela na hotel až kolem 8h večer, takže nám už jen rozdali informace o programu, klíče od pokoje, šli jsme na večeři a spát. 


Na pokoji jsme byli po 3 a vždy jsme byli ze stejné oblasti. Se mnou tam byla australanka, která bude v Denveru a panamka, která bude v Boulder, takže všechny z Colorada.

V úterý byl wake up call v 6:30, pro mě to problém nebyl protože jsem byla vzhůru už od 4 ráno a překvapivě jsem měla i energii. Hodně holek říká, že orientation je zdlouhavá a únavná. Nechápala jsem kde na to přišli, mně se totiž nezdála být. Až do odpoledne teda. Dopoledne bylo všechno v naprostém pořádku, ale odpoledne už na mě dolehla únava a já jsem měla co dělat abych neusla a to mně ještě večer čekal výlet do NYC. Celé úterý jsme se v podstatě učili o životě v USA, o výchově dětí různých věkových kategorií a další. V 5h odpoledne jsme potom jeli to NYC, o kterém jsem článek už psala.

Ve středu jsem spala o hodinu dýl, ale došla na mě únava z přešlých dnů, takže ten den byl šílený. Ráno jsme měli přednášku s Red cross, u které jsem ještě pozor dávala, protože to bylo pojato vtipnou formou. Potom jsme řešily informace o cestě k rodinám a pak jsme pokračovali v učení o dětech a u toho se mně opět zavíraly oči. Celé učení skončilo myslím kolem 2 nebo 3h odpo, kdy se začalo odjíždět na letiště. Byly jsme rozděleni podle názvu letiště, terminálu, vlaku nebo ty, které si rodina vyzvedne sama.
Já jsem odlétala z letiště LaGuardia terminál D, které bylo až uplně poslední, před těma co jeli vlakem. Takže jsem čekali asi hodinu než na nás přišla řada. Mezitím jsem se, ale aspoň seznámila s dalšíma holkama co jsou v okolí Denveru.

Nejlepší na celé orientaci bylo rozhodně jídlo. Vždycky bylo z čeho vybírat ať už u snídaně, oběda nebo večeře. Na snídaně bylo ovoce, jogurt, bagel, toast, šunka, sýr, philadelfia, marmeláda, cereálie. Všeho byla strašná spousta, takže se nestalo, že by pochybělo. Na obědy a večeře byl vždy na výběr salát, různé přílohy, maso, zelenina a k tomu vždy nějaký dezert. Pokaždé jsem se napráskala, tak že jsem se ani hnou nemohla.

APIA orientation bych oznámkovala na jedničku. Všechno proběhlo v naprostém pořádku, školitelé byli fajn, vše bylo pojaté zábavnou formou spolu se skutečnými příběhy au pair. Nejvíc musím vyzdvihnout ubytování, to bylo naprosto perfektní, protože vím, že ne všechny agentury ubytovávají au pair v hotelu. Velké pokoje s velkými posteli, vlastní koupelka, TV, kávovar a k tomu pokojová a hotelová služba. Prostě naprostá spokojenost.




Žádné komentáře:

Okomentovat