1/01/2018

Poslední týden doma


Před měsícem a pár dny jsem matchla s rodinou, no a dneska je to přesně týden do odletu. A taky je zrovna první den v roce 2018.  Já si zatím ani pomalu neuvědomuji, že mně doma zbývá jen týden a ani nervozita se zatím nedostavila. Ale na tu nebudu muset dlouho čekat, protože jsem nervózní povaha, takže až se dostaví, jen tak se ji nezbavím.


Poslední týden bude v duchu zařizování zbývajících dokumentů a obíhání úřadů. Zbývá mně ještě zařídit si pojištění a mezinárodní řidičák a odhlásit se z pracáku a pojišťovny.

A taky to poslední a nejdůležitější, balení. Dřív jsem balení zbožňovala, byla jsem schopná se balit už několik týdnu dopředu. Ale čím jsem starší, tím víc mě to nebaví. Nejradši bych to odkládala jak jen to jde. Ale protože čas ubíhá neuvěřitelně rychle, je na čase abych s balením začala. S sebou si můžu vzít jeden velký kufr do 23kg, jeden příruční 8kg + kabelku/taška na notebook. Zatím mám v kufru skoro všechno oblečení a boty a mám stále víc jak polovinu volnou, takže věřím že se vejdu jak do kil tak i místem.

Taky jsem si ještě koupila novou zimní bundu a nějaké termo oblečení a ponožky, přece jen tam mají momentálně větší mrazy než jsou u nás. V noci i -15 stupňů a taky jsou hned pod horama, takže i pocitová teplota bude asi nižší.

A uplně bych vám zapomněla říct, že mám už i víza a letenky. Víza mně teda došly už v pátek před Vánoci a letenka taky nějak tak, jen se mně o tom nechtěl psát dřív samostatný článek.

U APIA se letenky na profilu zobrazují zhruba 10 dní před odletem. Ale protože jsem nevěděla absolutně nic, napsala jsem jim jestli by mně ji nemohli poslat dřív. Ostatní holky už letenky měli a jediné co jsem věděla já, bylo že letím 8. ledna. Ale nevěděla jsem v kolik, kde přestupuji a hlavně jestli s někým poletím.
Napsala jsem na 2 různé maily a vualá, druhý den jsem měla letenku na profilu. 

To nejlepší zjištění pro mě bylo, že neletím sama. Sice jsou všichni z jiné agentury, ale mají stejný let, takže na přestup nebudu sama. Jsem v kontaktu s jednou holkou a domluvili jsme se, že si dáme sedadla vedle sebe.
Jinak z Frankfurtu by měla letět francouzska, která je ze stejné agentury jak já. Ale jak to tak vypadá, na orientation budu jediná z Česka, takže si asi moc česky nepokecám :D

Teď si jdu užít zbytek dne nového roku a od zitřka mně začnou zařizovačky.

Žádné komentáře:

Okomentovat