1/22/2018

První týden u rodiny


Ten čas utíká neuvěřitelně rychle, už to jsou 2 týdny co jsem vstoupila na americkou půdu, 13 dní co jsem u rodiny a 7 dní co jsem začala pracovat.

První dny, čtvrtek a pátek nebyly ničím zajímavé. Ty dny jsem se spíš rozkoukávala, ukazovali mně co kde je, jak se co zapíná. S HD jsem jezdila zavést děcka do školy a odpo pro ně. První víkend tady jsem strávila s rodinou, protože jsem ještě nikoho neznala a i přesto, že jsem byla off, tak jsem byla s děckama, nechtěla jsem byt zavřená v pokoji. V sobotu večer jsme jeli do mexické restaurace, kde jsme se měli setkat s rodiči HD. Strašně se na mě prý těšili a chtěli mě co nejdřív poznat. A musím říct, že jsou strašně fajn. V něděli jsem jela s HM a holkama nakupovat. Byli jsme v Super Targetu a Costcu. V těchto obchodech najdete uplně všechno, nekecám.
Ještě před tím, jsem měla s HD zkušební jízdu autem a je to jednodušší než jsem si myslela. Dokonce mně řekl, že jsem nejspíš nejlepší řidička, co kdy měli.

V pondělí už mně začala práce naostro, ale protože holky neměli školu, tak jsem je měla celý den doma. Měli jsme vymyšlených spoustu venkovních aktivit, ale sníh nám překazil plány. Odpoledne jsem se snažila holky dostat aspoň na procházku, ale odmítaly. Tak jsme byly celý den doma.
V úterý mě čekala první jízda ke škole, vezla jsem jen Josie. Cesta byla vpohodě, problém byl když jsem chtěla otevřít dveře, aby mohla vystoupit, protože nešly. Nešli otevřít jejich vzadu, ani moje vepředu. Já jsem měla na svých takový kolík, tak jsem je otevřela pomocí ho a jejich zkusila z venku a nic. Tak prost Josie musela vylést předníma. Po cestě jsem si uvědomila, že to byla asi pojistka a auto musí byt zastavené pro otevření dveří. Když jsem jela odpo pro holky, říkala jsem si, že už se nic nestane, přece jsem přišla na to pro otevřít nešli, omyl. Došli jsme s holkama k autu, odemkla jsem ho dálkovým ovládáním a otevřeli se jen mé dveře, zadní zůstaly pěkně zamklé. Sadie tam něco pomačkala, takže se pak otevřely, ale u večeře jsem se zeptala jak to teda funguje. No a je to tak, že ráno musí byt auto v pozici parking a dveře pujdou otevřít a odpoledne musím dálkové zamknutí zmáčknout 2x, jednou pro přední dveře a jednou pro zadní a to samé pro odemknutí.

Další dny byly naprosto stejném s výjimkou že už dveře otevřít šli, ale furt se děsím, že někdy nepujdou.

Za ten týden jsem se už 3x potkala s au pair, které bydlí kousek ode mě, obě jsou z Brazílie. Byly jsme na jídle a nakupovat, tyto aktivity mně brzo zruinují :D

Další víkend jsem trávila s celou rodinou v zábavním vodním parku v Colorado Springs. Já jsme z toho, ale tak moc nadšená nebyla, protože je to spíš zaměřené pro děcka a já se většinu času nudila. Ke konci dne jsme to s HD a jeho rodiči zakončili na baru, kde jsme pili a dívali se na basket. 
Bohužel jsem nedostala nabídku jestli chci nebo nechci jet. To, že jedu mně bylo oznámeno ještě když jsem byla v česku. Tehdy jsem se celkem i těšila, protože o tom vykládali jako o obřím aquaparku, to ale asi neviděli aquaparky co máme v Česku. Na ten víkend jsem měla 2 nabídky, jestli nechci něco podniknout, ale protože jsem byla pryč musela jsem odmítnou. Ale co, jsem tu zatím necelé 2 týdny, takže bude spousta času něco podniknout.

Žádné komentáře:

Okomentovat