1/20/2018

Cesta do Colorada k host rodině


Poslední den našeho školení v New Yorku jsem odjížděli k rodinám. Agentura nám už dopředu zajistila transport, a protože je moje rodina až z Colorada, musela jsem letět.

Letěla jsem spolu s dalšími 6 au pairkama, které jsou v Coloradu. Letěli jsme z letiště La Guardia New York, což je menší letiště. Udělali jsme si self check in, odevzdali kufr na přepážce a šli na kontrolu. Protože jsme měli hromadu času a byli jsme strašně hladné, šli jsme si koupit jídlo. Zaplatili jsme za trochu jídla neuvěřitelné peníze a mně nervama hlad i přešel. Ale aspoň jsem měla pak co jíst u rodiny :D

Náš gate byl hned první za duty free, takže nebyl problém ho najít. Odlétat jsme měli v 6:59, ale měli jsme skoro hodinové zpoždění. Byl to můj první noční let a měla jsem z něho smíšené pocity, taky proto že jsem měla skoro 5h cestu před sebou. Snažila jsem se usnout, ale jako vždy to nešlo, navíc k tomu byly skoro celou cestu turbulence. Nakonec jsme hodinové zpoždění dohnali a přistáli jsme dokonce s předstihem. 
Letiště v Denveru je obří. Rodina mně už dopředu napsala cestu, takže jsem věděla kama jít. Abychom se dostali ke kufrům a ven z letiště museli jsme jet letištním vlakem. 
Hned jak jsem vešla do arrival hall/baggage claim, tak jsem uviděla svou host rodinu, jak drží velký transparent Welcome Petra. Udělalo mně to obří radost, protože na nikoho jiného s transparentem nečekali. Přivítali jsme se, šli jsme pro kufry a k autu. Dostat se ven byl celkem labyrint. 

Cesta domů zabrala kolem hodiny. Já jsem byla strašně unavená a měla jsem co dělat abych hned v autě neusla. Doma jsem se přivítala s host mum, ukázali mně rychle co kde je a já jsme šla spat, protože to byl strašně dlouhý a únavný den. 
Doma jsem si potom uvědomila, že jsme na letišti nešli ani žádnou pasovou kontrolou. Ale bylo to asi tím, že to byl vnitrostátní let.

Další 2 dny jsem se učila co jak dělat, všechno mně ukazovali a tak různě. Od pondělí jsem začala "pracovat" a o tom jaký byl můj první týden u rodiny, napíšu další článek :)

Napravo jde letadlo na přistání, letištní plocha začíná na fotce nalevo.

Krásný výhled při cestě na letiště


Pohled z letadla a noční New York

1 komentář:

  1. mna prave zaujimalo jak je to s vizami ked lietas po amerike :D ci ti och na pasovej kontrole furt checkuju alebo ako :) stranda ze nic take nebolo :D

    OdpovědětVymazat