1/14/2018

Výlet do New York City

Když jsem dostala od agentury nabídku jestli chci do New Yorku nebo ne, neváhala jsem ani sekundu. Protože tím, že jsem v Coloradu, není New York zrovna nejblíž a nevím kdy znovu se tam podívám.

Cena za výlet byla 85 dolarů, mně ho ale zaplatila rodina jako dárek k narozeninám, které jsem měla zrovna v den výletu.

Vyrazili jsme kolem 5 večer z hotelu. Nejdřív jsme jeli k soše svobody, kam cesta zabrala zhruba hodinu a půl. Musím říct, že jízdu jsem zažila už lepší. Řidič s náma jel jak kdyby nás ukradl a kdybych řekla, že mně z té cesty špatně nebylo, tak bych lhala. Naštěstí hned jak sem se dostala na vzduch se mně udělalo líp.

Ze sochy svobody jsem moc nadšená nebyla. Byly jsme na vyhlídce, která je od ní vzdálená celkem dost. Vidět šla sice celkem pěkně i proto, že byla osvícená, ale pěkná fotka se mně nepodařila ani jedna. 
Po asi 5 min jsme opět naskočili do autobusu a jeli směr Top of the Rock, který byl úžasný. V noci bylo všechno pěkně osvícené, ale věřím, že i ve dne je z tama moc pěkný výhled, možná že i lepší. Hned vedle bylo Rockefeler centre, kde bylo velké kluziště a kolem vlajky států celého světa. Na tomto místě bývá i ten známý vánoční stromeček, který byl ale na druhé straně budovy a čas jít tam už nebyl. 

Potom jsme opět naskočili do busu a jeli na Times square. Cesta měla být jen pár minut, ale protože přímo na "náměstí" byla nějaká porucha, tak se tvořily obrovské kolony. Vystoupili jsme teda kousek před Times square a došli tam pěšky. Měli jsme na to, ale pouhých 5 minut, protože nás strašně tlačil čas, kdy jsme museli být zpět jak my, tak i autobus. Stihli jsme si udělat aspoň nějaké fotky, nakoupit pohledy a pelášili jsme zpátky. Musím říct, že mně ale Times square nepřijde tak velké, úžasné ani osvětlené jak o něm každý mluvil nebo jak se prezentuje ve filmech.

Po sečtení lidí v buse, průdovce zjistil, že 4 holky chybí a protože jsme mezi tím už museli popojet, neměli šanci bus už najít. Proto se je průvodce vydal hledat a asi po 20 min došel i s holkama.
Teď se mělo správně jet do Central parku, ale protože už nebyl čas tak jsme jeli přímo do hotelu. Cesta tam už tak dlouho nezabrala, takže jsem dojeli relativně s malým zpožděním.
Když si to ted tak promítám znovu, tak si uvědomuji, že jsme toho zas tak moc neviděli. Ale zklamaná určitě nejsu, jednak i tím, že jsem to neplatila, a taky proto že vím, že se tam podívám ještě jednou.

Jinak co jsem odpozorovala, tak město je přeplněné lidmi a je strašně špinavé,všude na ulici se válely pytle s odpadkama. Bydlet bych tam určitě nechtěla.

To je z mého výletu do NYC vše,  a teď už přidám jen pár fotek, které se povedly :)


















1 komentář:

  1. Tak ma druhy pokus mi uz bohuzial nenapadaju take myslienky jak to bolo na prvy ale co uz. ��‍♀️�������� Tu prehliadku mesta mali teda pekne na tesno naplanovanu ������, vobec ziadna casova rezerva teda ale tak co to je pre nich 85$ ...pre nas vela a prenich skoro jak zadarmo ze? ���� Ale tak ked si to neplatila..a myslim si ze od rodiny to bolo velmi mile ze ti ten vylet zaplatili na narodeniny.����❤️
    PS: Ocakavame viac a viac clankov!
    Ps: S dalsimy komentarmi sa polepsim hlavne aby sa publikovali hned na prvy pokus ����‍♀️��
    Ps: Hlavne si to tak uzivaj naplno ������❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat