2/20/2016

Balení část 1.

Tak a je to tady. Ta část stěhování, kterou nesnáším. Balení. Dřív jsem se balila celkem ráda, protože s tým většinou přicházelo něco příjemné jako je dovolená.

Stěhování jsem zažila zatím jen jednou, když mně bylo 10 roků. Takže na nějaké vlastnoruční balení jsem byla malá. Jediné kam jsem se balila sama bývaly dovolené, kde to balení bylo jednoduché, protože to bylo jen na týden.
Teď se, ale mám balit na min. půl roku a já absolutně nevím co vše si s sebou vzít. Každý mně říká ať si neberu moc oblečení nebo kosmetiky, že si tam všechno koupím. Jenže problém je ten, že já mám moc oblečení i kosmetiky a nemožu se rozhodnou, co si vzít, protože je mně líto tu něco nechat. Nejradši bych si vzala uplně všechno, to by mě ale pak stěhoval kamion :D

Já na letišti :D :D
 Další věc je, že si beru střední kufr, kam se mně moc věcí nevleze, takže budu muset opravdu moc šetřit s místem, jestli budu chtít aby se mně tam vlezlo aspoň to nejdůležitější :D

Jedu zrovna v době, kdy bude přelom zimy a jara a já nevím, jestli si mám vzít ještě zimní věci. Zabrali by mně půlku kufru :D kdybych ale zas jela v jarním tak bych taky mohla klepat kosu :D no to bude ještě zajímavé :D už se vidím jak budu den před odletem předělávat kufr kvůli počasí :D

Stále nacházím nové a nové věci, které si s sebou musím vzít a tak je postupně přidávám na svůj seznam, který se už opravdu hodně rozrostl, takže bude na čase ho trochu zredukovat, jinak ne že bych se nevešla velikostně do kufru, ale mně by nestačil ani limit s kilama :D
Nakonec jsem se šla podívat na větší kufr, který doma máme. Tento už je velikosti L, mně ale zas přijde až moc velký :D Navíc to není žádná super kvalita a něco už má za sebou. Tak se bojím aby tu cestu vůbec přežil. Čím dál víc začínám přemýšlet, že si koupím nějaký nový kvalitní, aby něco vydržel. Ale to budu řešit až pozděj. Teď musím zredukovat svůj seznam abych se tam nestěhovala komplet :D

Do dalšího článku s balením dám i svůj seznam věcí, které si s sebou budu brat, abyste měli nějakou inspiraci :)

Žádné komentáře:

Okomentovat