2/04/2016

Skype s rodinou #1


Tak a jsem tu zas. Protože mám teď zatím furt o čem psát, tak budou články častěji.
Ve včerejším článku jsem nakousla, že už proběhl skype s rodinou, ale že si zaslouží vlastní kapitolu.
S rodinou jsem si asi týden psala a pak jsem se domluvili, že bychom mohli dat skype. V úterý padl návrh, že někdy teto týden a já jsem souhlasila. No jo, jenže bylo úterý a tento týden měl ještě 5 dní a já jsem nevěděla který den to bude. Každý den jsem netrpělivě kontrolovala zprávy, jestli nenapsali. Středa nic, čtvrtek nic, pátek nic, už jsem začínala mít obavy jestli na mě nezapomněli :D Rozhodla jsem se jim teda připomenout a za chvilku už jsem od nich měla odpověď i s datem kdy bude skype. A to byl neděle večer.

Řeknu vám, že jsem opravdu velký stresař, takže si umíte představit jaké jsem měla pocity. Od rána mně bylo divně a čím víc se blížil večer tím to bylo horší. Protože jsem nevěděla, co pro mě znamená večer (teď už to vím!), jsem se rozhodla, že se ve 4h odpoledne trochu upravím ať nedělám ostudu a šla jsem se přesunout do vedlejší místnosti, kde jsem měla klid.

Bylo půl 5 , zapla jsem skype a netrpělivě jsem vyčkávala na hovor. Po celou dobu čekání jsem si psala s Nicol (současná au-pair), která mně dodávala odvahu. Ale řeknu vám, že ne jednu se mně totálně rozklepali ruky, že jsem ani psát nemohla :D Během toho jsem stále sledovala čas. Minuty ubíhali a oni nebyli stále online. Říkala jsem si, že možná zavolají v 7, protože u nich bude 6 a to je pěkný čas. Ale houby, 7h pryč a furt nic. Tak jsem to přesunula na 8h a stále nic. To už mně teda nedalo a zeptala se Nicol jestli neví kdy to bude, ale nevěděla. Jen mně řekla, že se tam koupe a mám vydžet. A já jsem držela :D Najednou mně Nicol napsala, že se dají děti spat a půjde se na to. Mě polil horký pot a nervozita stoupla, ale snažila jsem se uklidnit. Seděla jsem vzpřímeně připravená před obrazovkou, nacvičovala jsem si jak je pozdravím :D a čekala. Jenže zas se nic nekonalo. Uběhla další hodina, já už jsem pomalu usínala a hovor se stále nekonal. Takže jsem znovu napsala Nicola tak mně napsala že děti nechtějí spat tak musím počkat. V tu chvíli už jsem měla chuť to vzdát, byla jsem unavená, oči se mně zavíraly a už jsem se viděla v posteli. Bylo skoro 10h večer a já jsem stále nevěděla, kdy ten skype bude.

Nakonec jsem se rozhodla, že napíšu rodině a vzápětí mně došla zpráva ve které se velmi omlouvali a že skype bude zítra v noci!! Tak jsem si pomyslela super tak večer už změnili na noc, to zas budeme skypovat v 10 večer a já ráno nevstanu do práce. Jenže já jsem mu napsala, že bych ráda věděla přesný čas, který jsem dohodli na 9h mého času.

Skype se nakonec uskutečnil ještě o hodinu dřív a tentokrát vše dopadlo tak jak mělo a dokonce jsem ani nervózní nebyla.

Ale to co skype obsahoval a vše ohledně toho vám napíšu v dalším článku, protože jsem se dneska rozepsala až až :D

Tak ahoj

Žádné komentáře:

Okomentovat