2/06/2016

Časté otázky

Ahoj všichni :)

Od té doby co je můj odjezd 100%, se mě hodně lidí ptá různé otázky co se ho týkají. Nejčastější jsou ke komu jedu, kam jedu a jestli se bojím. Rozhodla jsem se, že vám tyto nejčastější otázky trochu rozeberu.

Na otázku ke komu jedu, odpovídám jednoduše, "k angličanom", jenže oni se nenechají takto lehce odbít a chtějí vědět podrobnosti. Tak teda pokračuji a odpovím k anglickým bělochům. Teď se prosím nad mou odpovědí nějak neuražte, ale myslím si, že v dnešní době se toto řeší hodně a má rodina a známí jsou rádi, že jedu k bělochom než kdybych jela k "černé" rodině nebo k židům. Samozřejmě, že né vždycky je "bílá" rodina lepší než ta "černá" nebo židovská. Nechci tu, ale nějak rozebírat jaká rasa je lepší, a proto se radši vrátím k otázce.
 Někteří chtějí vědět ještě podrobnosti ohledně host rodičů, ale protože o jejich soukromém životě nevím nic víc, než jen že hostdad je myslím inženýr a hostmum je doma. Dál jim řeknu, že mají 4 děti a po tomto mně všichni přejí hodně štěstí ať to s nima zvládnu :D ale vzhledem k tomu, že nejmladšímu je 5 a nejstarší skoro 13, tak si myslím, že to bude vpohodě :D

Další otázka bývá, kam že to vlastně jedu. A jedu do menšího městečka jménem Calne. Je to 16-ti tisícové město v oblasti Wiltshire. V oblasti tohoto města je větší Chippenham, Bath a trochu dál Swindon a Bristol. Myslím si, že to je pěkná oblast, je tam hodně historických měst a míst jako je Salysbury a Stonehedge. Dokonce je v okolí jakási vesnička, kde se natáčel Harry Potter a já jako jeho velký milovník, toto místo určitě navštívím :)
Nevýhoda sice může být, že toto město není blízko Londýna (asi cca 150km), ale zas mě to nebude lákat, abych jezdila stále jen do Londýna a utrácela tam těžce vydělané money :D, zatímco bych mohla jezdit po okolí. Samozřejmě, že se do Londýna zajedu podívat, ale myslím si, že Anglie není jen Londýn.



A poslední otázka je jestli se bojím. Ano, bojím se, ale jak čeho. Bojím se neznáma, cizí rodiny, cizí země, nového prostředí a jinšího životního stylu. Většinou, ale tato otázka směřuje opět k dnešní zlé době. Většina Evropy je prolezlá skrz na skrz imigrantama a Anglie není vyjimkou.  Já jsem ohledně tohoto zatím stále vklidu a věřím, že mně nic vážného nehrozí. Pokaždé se uklidňuji, že budu v menším městě, daleko od Londýna, protože řekněme si, že nejvíc v ohrožení jsou hlavně velké a hlavní města. Ikdyž jsem nedávno viděla video, kde byl natočený proti muslimský pochod v městě Luton, kde muslimové říkali, že si zabrali Británii a už není nadále křesťanskou, ale muslimskou zemí. A musím říct, že jsem byla doslova znechucena jejich chováním a mluvením a jsem ráda, že nebudu bydlet blízko. 

Další věc, které se trochu bojím je cesta. Ještě nikdy jsem letadlem neletěla, ale zajímá mě vše kolem letadel a hlavně letecké katastrofy a dokumenty. A to k mé jistotě z letu moc nedodává :D No a i když ve zdraví let přežiji, nástrahy ještě neskočily. Nejdřív se budu muset vymotat z letiště což bude zajímavé a když se mně to povede budu si muset najít autobuse, který mě doveze do Londýna. Jenže, to stále není vše. Já jsem celou dobu žila s tým, že autobus mě vyhodí na Victoria coach station, najdu si své nástupiště a budu čekat na další autobus, jenže to tak není :/ Autobusem dojedu na jedno místo, ze kterého se pak budu muset dostat k Victorii a pak hledat správnou zastávku. Podle map se zdálo, že to není moc daleko, ale i tak jsem schopná někde zabloudit, proto se připojím k davu a snad s nima dojdu na určené místo a tam pak ještě bez obtíží najdu nástupiště :D

Myslím si, že to bude pro dnešek už všechno, protože jsem se zase rozepsala :D měla bych se mírnit a radši napsat 2 kratší články než 1 dlouhý :D ale to až příště...

Takže ahoj a dobrou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat