2/09/2016

Přípravy


Nepatřím k lidem, kteří si nechávají všechno na poslední chvíli. Ráda dělám všechno z dostatečným předstihem, abych potom nemusela vše na poslední chvíli dohánět.

Ale stejně, i když začnu se vším brzo, nakonec nestíhám, protože mně všechno moc trvá :D
A teď zpět k tomu, o čem bude dnešní článek.
K dnešnímu dnu je odjezd za 42 dní. Pro někoho ještě spousta času, pro mě to je ale už čas příprav. Neznamená to, ale že mám už kufr narvaný věcma a připravený k odjezdu. Začínám se připravovat jen tak lehce.
Dělám si různé seznamy, to do listy a zjišťuji si různé informace o tom co se musí před odjezdem zařídit. Obešla jsem taky všechny možné pojišťovny abych si zjistila, které cestovní pojištění vyjde nejlépe. 
 Dobré je i přečíst si nějaké články o zemi, do které se chystáte, abyste věděli co je důležité si sebou vzít a co je naopak zbytečné.
Svůj seznam věcí mám rozdělený do kategorií: oblečení, boty, doplňky, elekronika, kosmetika a ostatní. Velkou inspiraci jsem si vzala od holek z A cup of style, které do své knížky a na blog vytvořili seznam věcí, které bychom si měli zabalit na cestu. Ke stažení Tady. Dobré je, že tam jsou volné kolonky pro vlastní potřebu.

Další věc, kterou už pomalu začínám dělat je třídění oblečení. Přece jen nebudu min. půl roku doma a tak je zbytečné abych měla skříň plnou oblečení, které už moc nenosím. Ale i tak budu mít stále ve skříni spoustu kousků, které mám ráda a bude pro mě velký problém se zabalit. Nejradši bych si sebou vzala všechno :D
Kromě oblečení musím roztřídit i kosmetiku. Já jako kosmetička mám plné šuplíky narvané nejrůznější kosmetiky, takže vybrat z tama to nejdůležitějšího bude pro mě oříšek. Navíc mám většinu dekorativní kosmetiky společnou s mamkou, bude ještě problém se rozhodnout co si veznu já a co zůstane její :D

Plus mám od vánoc velkou zásobu šamponu a sprcháčů a já se rozhoduji jestli si sebou vzít klasické balení a tím bych pro začátek nějaké libry ušetřila a nebo jen mini balení a potom si nějaké koupit. To bude ještě velké rozhodování :D
Samozřejmě se budu rozhodovat asi až při balení, protože mám vtipně kufr střední velikosti, do kterého se toho moc nevleze a když se podívám na svůj seznam přijde mě že si stěhuju celý pokoj a jsem vážně zvědavá jak se zabalím :D

Tak a to je z dnešního článku vše :) Postupně vás budu dál informovat jaké jsou novinky :)
Ahooj :)

2 komentáře:

  1. Jestli je něco, co nesnáším na přesouvání se z jedné země do druhé, tak je to právě balení! :D Vždy přemýšlím, co vše využiju, co dokoupím a tak dále. Upřímně mohu říct, že jsem se už naučila balit, ale i tak se toho děsím. Zvlášť jsem zvědavá až budu mít danej datum odletu na USA, už teď přemýšlím, jestli má cenu táhnout fén, žehličku a tak dále... Zbytečné místo v kufru, když to koupím za zlomek ceny co tady.
    Přeji ti hodně štěstí! :)

    www.katty-in-the-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji hodně štěstí v Anglii. Určitě si tu zemi zamiluješ jako já :)

    Unknownie.blogspot.cz || Life Abroad

    OdpovědětVymazat