2/20/2016

Novinky

Abych řekla pravdu, tak jsem chtěla článek napsat už včera. Ale přes den jsem se k tomu jaksi nedostala a večer už jsem byla unavená. A víte co byl důvod? Protože jsem po opravdu dlouhé době opět narazila na jeden úžasný blog, odkaz tady. Myslela jsem si, že jsem blog ještě nečetla, ikdyž
jsem o něm věděla už dlouho. Ale po pár článcích jsem si uvědomila, že je mně to povědomé, a že jsem to četla. Jenže od té doby uběhlo už pěkných pár let, tak jsem četla uplně od začátku až do konce. Strávila jsem u toho 9h. Absolutně mě to pohltilo a už teď mě štve, že nepíše články často a já si budu muset na další čekat několik týdnů.

A teď se vrátím k těm novinkám, i když toto by taky mohla být jedna z nich :D
První a ta největší změna je, že jsem si našla dočasnou práci než odjedu. Sice mně zbývá do odjezdu 33 dní, ale jsem ráda, že nemusím sedět doma na zadku a nudit se. A navíc peníze se hodí vžycky, chci si totiž koupit nový a nějaký kvalitní kufr, protože jsem usoudila, že do toho středního se sbalit nedokážu :D Vypočítala jsem si, že budu do práce chodit celkem 20 dní a končit budu 4 dny před odjezdem. Takže jsem zvědavá jestli budu stíhat a nebudu nakonec odhánět vše na poslední chvíli, což nesnáším :D


Druhá věc je, že už mám letenku a jednu jízdenku (1 si ještě musím koupit). Musím se teda přiznat, že letenku mám koupenou už nějakou dobu, ale neměla jsem jaksi potřebu to tady oznamovat. Ale řeknu vám, že to nebyl žádný med. Toto bude můj první let a nikdy předtím jsem letenku neobjednávala. Takže si umíte představit jaké jsem měla nervy, že tam napíšu něco špatného, vyberu špatný termín a to nejhorší, že to zaplatím, ale letenka mně nepřijde. Když jsem se uklidnila, pustila jsem se do toho. Po řádném vyplnění a několikanásobném překontrolování jsem přešla k platbě.. Kartu jsem měla pěkně připravenou tak jsem se na to mohla vrhnout. Všechno jsem pěkně vyplnila několikrát zkontrolovala a chystala se zaplatit. Několikrát jsem zaváhala, ale nakonec jsem klikla na platbu. Ukázalo se tam, že se to ověřuje a že mám počkat. Tak jsem čekala a pak se tam ukázalo, že moje platební karta nebyla přijata. Zkusila jsem to podruhé, potřetí a stále nic. Tak jsem se teda na to vykašlala a přemýšlela jsem co teď. Zjistila jsem, že si musím založit internetové bankovnictví a platby na internetu a to jsem neměla. Já jsem, ale nechtěla čekat a tak jsem hledala alternativu a požádala jsem kamarádku jestli by mně to její mamka nezaplatila (souhlasila). Na druhý den ráno jsem se vydala na poštu, kde jsem si založila internetové bankovnictvím a z tama jsem šla ke kamarádce, kde jsme to spáchali :D



Třetí věc je, že jsem vzdala svůj hon za kabelkou. Nikde totiž žádnou takovou asi nenajdu, a proto jsem se rozhodla, že si přikoupím k letence priority boarding, kde můžu mít klasickou kabelku a tašku na notebook zvlášť. Takže už nemusím hledat žádnou kabelku, kde se mně taška s noťasem vleze. Novou kabelku si koupím i tak :D


A poslední čerstvá novinka je, že mně byla zamítnuta žádost na placení na internetu. Minulý pátek jsem si ho byla založit, pak jsem musela týden čekat až mně to povolí a dnes mně přijde zamítnutí. Nebudu lhát, že jsem nebyla naštvaná a nechápala jsem to. Chtěla jsem to mít všechno už co nejdřív zaplacené a teď se to všechno zas zpozdí. Vydala jsem se teda na poštu a když jsem si uvědomila, že je pátek 4h odpoledne tak na mě šli mrákoty, protože jsem si byla jistá, že tam bude spousta lidí a já tam strávím své mládí :D Jaké překvapení bylo když jsem vešla dovnitř a tam nikdo nebyl. K mé smůle měla zrovna přepážka s paní, se kterou jsem všechno zakládala zavřeno. Ale jen co mě slyšela tak ji pro mě otevřela a začala to řešit. Chvilku jsme zkoumali proč to zamítli, potom jsme na to přišli, napsali novou žádost, odeslali a teď můžu zase týden čekat jak to dopadne. Doufám, že se to tentokrát povede a já budu moct příští týden zaplatit vše co mně zbývá.

Vidím, že jsem se dneska už dost rozepsala, a proto to už radši zastavím, ať mám o čem psát i příště :D

Žádné komentáře:

Okomentovat