2/12/2016

Hon za kabelkou


Snad každá žena ví, jak obtížné je vybrat si kabelku, která bude ta pravá. Pro mě je to ještě obtížnější v tom že potřebuji nějakou, která bude dobře vypadat, bude se moct dát přes rameno, bude dostatečně velká aby se tam vlezla taška s notebookem, a aby splňovala dané rozměry do letadla.


Nikdy bych si nemyslela, že takovou tašku bude problém najít. A on je.
Dřív jsem si tašky vybírala hlavně podle vzhledu a na velikost jsem moc nehleděla. Důležité bylo aby se tam vlezlo pár věcí do školy, svačina a to bylo všechno. Teď, ale potřebuji do tašky narvat  notebook, tablet, foťák, peněženku, knížku a svačinu.

Obešla jsem většinu obchodů v mém okolí a nikde taková kabelka není :/ Všude mají jen samé malé, do kterých by se mně 100% taška s notebookem nevlezla a pokud jo, už bych tam nedala nic jiného a byla bych nahraná.
Včera můj lov na kabelku pokračoval, když jsem si vzpomněla na jeden obchod, kde mají 3 místnosti plné tašek. Říkala jsem si, tady musím nějakou vybrat. Obešla jsem ty místnosti několikrát a nic. Tak jsem se začala dívat pozorněji a přece jen mně jedna padla do oka. Vzhledově vypadala dobře, byla celkem velká akorát se nedala dat přes rameno, což bych i přežila. Ale stejně jsem si ji nakonec nevzala, protože jsem si uvědomila, že nejlepší bude když si sebou veznu tu tašku na notebook a zkusím ji tam dat. Nechci si totiž koupit kabelku, která bude nakonec malá a pak ji budu muset vyměnit za něco co ani nepotřebuje, protože žádná větší tam nebyla.

Kabelku jsem teda přesunula na jindy a šla jsem nakoupit další věci, které jsem měla na seznamu. Má další cesta mířila do Kauflandu, kde měli za výhodnou cenu tampony, tak jsem si jich nakoupila pěknou zásobu :D Asi si říkáte proč zrovna tampony. Protože značku O.B v UK nevedou. Nakonec jsem se zastavila v drogérce, kde jsem nakoupila nějakou kosmetiku, která mně už docházela a jela jsem dom.
Pro zasmátí :D lidi co mě včera v Kaufu potkali a viděli mou plnou náruč tamponů :D

Můj hon za kabelkou byl teda neúspěšný, ale já se nevzdávám a věřím, že tu pravou přece jen najdu :D i když doufám, že to nebude trvat moc dlouho, protože ty dny doma utíkají neuvěřitelně rychle.

Ahoj u dalšího článku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat