3/11/2016

Balení část 2


Od minulého článku s balením uběhla už nějaká doba, a proto je nejvyšší čas napsat článek nový.

Minule jsem vám slíbila, že v dnešním článku bude můj seznam věcí, které si s sebou plánuji vzít. Nejdřív bych chtěla napsat, že to je seznam podle mých potřeb, který se může od ostatních lišit. Někomu se může zdát, že vezu moc nebo naopak málo věcí, a nebo že tam je spousta zbytečností.

V jednom článku jsem psala, že se balím podle seznamu, který udělali holky z A Cup of Style, tak vám sem dám znovu odkaz, Tady. A další seznam jsem si udělala podle sebe, kde jsem to podrobněj rozepsala. 
Teď už, ale dost okecávání a jdem na ten seznam.

Co si zabalit!?

Oblečení:
  • spodní prádlo
  • kalhoty (legíny, rifle, tepláky, kraťase)
  • bundy (šusťáková, kožená)
  • sukně
  • triko/tílko (1x dlouhý rukáv, 3x krátký, 1x nátělník)
  • 1x svetr, 1x mikina, 1x džiska, 1x riflový cardigan
  • 1x plavky¨
  • 1x pyžamo¨
  • oblečení na cvičení (legíny, podprsenka, triko, mikina)

Boty:

  • černé slip-on
  • kožené kotníkové boty
  • boty na cvičení (asi až v UK)
  • Adidas botasky
  • papuče

Hygiena:

  • kartáček a pasta na zuby
  • šampon, sprchový gel, maska na vlasy
  • olejíček na vlasy, hřeben, gumičky
  • pleťový/tělový krém, antiperspirant
  • odličovač (odlič. mléko, tonikum)
  • odličovací tamponky/ubrousky, štětičky do uší
  • o.b. tampony!!, žiletky
  • manikúra (nůžky, pilník)

Kosmetika:

  • obličej (make-up, korektor, pudr, tvářenka, bronzer)
  • oči (paletka očních stínů, stíny na obočí, linky na oči, řasenka)
  • rty (balzám, rtěnka)
  • štětce

Elektronika:

  • mobil + nabíječka
  • notebook + nabíječka
  • tablet + nabíječka
  • karta do foťáku
  • sluchátka
  • adaptér do zásuvky!!

Ostatní:

  • doklady (občanka, pas, řidičák)
  • léky
  • pojištění
  • peníze
  • letenka/jízdenka
  • slovník
  • knížka
  • psací potřeby
  • diář
  • dioptrické brýle
  • sluneční brýle
  • šicí potřeby
  • klíč na otevření mobilu
  • svačina/ sladkosti
  • adresu + tel. na rodinu
  • fotky + adresy vaší rodiny a kamarádů v ČR

Dárky pro HF:

  • víno/slivovice
  • něco o mém rodném městě
  • dárky pro děti (autíčko, kosmetické štětce, gumičky, laky na nehty...)
  • tradiční české sladkosti (lázeňské oplatky, studentská pečeť, jojo bonbóny,...)
Tak toto je můj seznam. Během sepisování jsem ho často měnila a vím, že tam stejně není ještě všechno co bych si měla vzít. Pravidelně narážím na nové věci, které do seznamu přidávám. Jestli to takto pujde dál, tak ten kufr neutáhnu :D

2 komentáře:

  1. Tyjo, takový seznam by se mi při prvním odjezdu hodil :D I když je fakt, že jsem až moc zmatkovala a tahala s sebou opravdu zbytečnosti, což jsem ale zjistila až tam a nikomu jsem samozřejmě nechtěla věřit, že tam vše koupím. :) Výsledkem bylo, že jsem odlítala s 21 kg věcí a vracela se po necelých třech měsících se skoro 60 kg, což absolutně nechápu :D
    Užívej si poslední dny doma! :)

    http://katty-in-the-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já když jsem se zkusila o víkendu orientačně sbalit tak mně to vyšlo na nějakých 16kg a to jsem při koupi letenky přemýšlela jestli objednat 23kg nebo 32kg :D No ale už teď se obávám cesty jak ten kufr utáhnu a o zpáteční ani nemluvím :D

      Vymazat