3/05/2016

Mám kufr!

Nebudu vám psát, že sehnat kvalitní, hezký a né moc drahý kufr je jednoduché. Protože není. Prošla jsem spoustu obchodů s kufry a nikde nic. Buď měli jen malé, plastové nebo černé a to jsem nechtěla.

Když jsem v neděli projela dalších 5 obchodů a nikde jsem neuspěla, byla jsem už celkem naštvaná. Sedla jsem teda k notebooku a hledala. Ze začátku jsem sice kufr z internetu nechtěla, ale když nezbývala žádná jinší možnost, tak jsem to udělat musela.


Kufr jsem nakonec objednala ze stránky batohybrasny.cz, tady. Vybírala jsem ho hlavně podle velikosti, barvy a ceny a tento to vše splňoval. A ještě byl v akci, takže mě vyšel na "krásných" 1300Kč.
Kufr jsem objednala v neděli večer a dnes, v úterý už jsem ho měla doma.


Když jsem balík uviděla, překvapilo mě, že je celkem malý. Začala jsem se bát, jestli jsem si neobjednala velikost M místo L, naštěstí ne :D
Při vybalení jsem byla příjemně překvapena. Kufr byl uplně jak na obrázku.

Jediné co mě trochu zklamalo bylo madlo. Čekala jsem, že u kvalitnějšího kufru bude taky kvalitní pevné madlo, ale tady není :/ Naštěstí je, ale pevně uloženo, takže se nijak nehýbe, akorát při vysunutí trochu skřípe. Já, ale věřím, že to časem přestane :D

Jinak na nějaké podrobnější hodnocení je příliš brzy, vzhledem k tomu, že ještě nebyl použitý.
Teď už přidám jen pár fotek kufru a bude z dnešního článku vše :)









Rozdíl kufrů: v plevo, který si beru, v pravo, který jsem si plánovala vzít.

1 komentář:

  1. Podobný kufr mám doma také :) Stejně jako tobě, tak i mě připadal menší než bych předem čekal.

    OdpovědětVymazat