3/28/2016

Návštěva divadla a Anglické velikonoce

Těšila jsem se jak se v sobotu budu jen válet a jíst. Plánovala jsem, že pokud vyjde počasí, tak bych se šla podívat do města. To, ale bohužel nevyšlo a skoro celý den propršelo.

Odpoledne došel Steve a oznámil mně, že jednou v 13:15 do Swindonu do divadla na nějaké představení. Problém byl, ale ten, že měli jen 6 lístků, tak mně dal na výběr buď zůstat doma a nebo jet a projít si Swindon. Volila jsem tu druhou možnost, protože jsem si chtěla koupit nějaké oblečení.

Přesně v 13:10 jsem byla nachystaná a šla jsem k autu. Potom za mnou přiběhla Olivie a řekla mně, že jdu s nima, že Tina zjistila, že má 7 vstupenek. Tak jsem teda místo nákupů la za kulturou. I když jsem byla teda rychlá a už byla domluvená s jednou au-pairkou, tak jsem to musela potom rušit.
Ani nevím proč, ale celou dobu jsem si myslela, že jdem do kina a v hlouby duše jsem si přála ať jdeme na dobu ledovou. Jaké překvapení když jsme potom došli do divadla plného dětí.
Z poslechu jsem zjistila, že to bude představení o dinosaurech. Moc nadšená jsem nebyla a navíc jsem si říkala, že stejně nebudu rozumět.
Nakonec mě to, ale bavilo. Bylo to udělané zábavnou formou a ti dinosauři byli opravdu propracovaní, že vypadali jak živí. A dokonce jsem i rozuměla.

Když jsme jeli domů, tak jsme se stavovali na jídlo a já jsem si dala kuřecí bagetu. A opět byla uplně jinší než na jaké jsem zvyklá a taky byla mnohem větší. Zvládla jsem sníst pouze půlku a zbytek jsem si nechala.

Po příjezdu mě čekal velký skype s rodinou, který trval skoro hodinu.
Večer jsem se vypravila pěkně do sprchy a spat. Ale po sprše došel Steve a ptal se jestli mam rada fish and chips, tak jsem mu řekla, že jsem to ještě neměla, ale že ryby ráda mám.
Potom řekl něco anglicky čemu jsem moc nerozuměla, ale myslela jsem si, že říká, že zitra se na fish and chips jde. Tak už jsem se začala těšit až vyzkouším něco nového. Zalezla jsem teda do postele a přemýšlela jestli už mám jit spat nebo ne.

Asi za 15 min. došel znovu Steve a řekl, že jídlo je v kuchyni. Tak jsem tam šla a uviděla jsem tam fish and chips. Sedla jsem si ke stolu a začala jest, když v tom přišel znovu Steve, a že pry ať si jdu sednout za nima do obyváku. Nebyla jsem z toho moc nadšená, protože sem si to chtěla v klidu v soukromí sníst a pak pádit do postele :D
Místo toho jsme spolu seděli v obyváku, jedli a dívali se na San Andreas, který jsem už mimochodem viděla. Mám ho, ale ráda tak mně to nevadilo. Bylo mně blbé odejít během filmu a tak jsem tam vydržela do konce a pak jsem se z posledních sil odplazila do pokoje a šla spat.



V neděli mě čekali první anglické velikonoce. Těšila jsem se na ně, protože mají uplně jinou tradici než u nás. Mají tu Egg hunt, což je v podstatě lov vajíček. Rodiče různě po dvoře schovají čokoládové vajíčka a děti je hledají. Čekala jsem, že se to dělá ráno, protože děti byly brzo vzhůru a jedli velké čokoládové vajíčka, které dostali. Já jsem mimochodem taky jedno dostala.
Asi v 11h začaly děti běhat s košíkem, do kterého se sbírají vajíčka a já jsem čekala, že už to bude. A nic. Počasí se měnilo jak na houpačce, v jednu chvíli pršelo a potom svítilo slunko. Tak jsem si říkala, že asi čekají na nejlepší příležitost.

Ve 2h jsme měli sváteční oběd. Skládal se z pečených brambor, nějakého košíku z těsta na palačinky (byl váborný), krocana, hovězího, omáčky a zeleniny. Pro mě to byly nezvyklé kombinace, ale bylo to výborné. Když bylo po obědě tak jsem čekala, že už to konečně vypukne a opět nic :D Čekala jsem dalších několik hodin a až v 7h večer se začalo něco dít. Protože pršelo tak byly vajíčka schované po domě. Když bylo všechno nachystané tak se děti vypustili z kuchyně a šli hledat. Potom co je všechny našli se začaly mezi sebou hádat, protože někdo jich měl víc a někdo míň.



Vůbec mě tato "tradice" neoslovila a myslím si, že naše české a slovenské jsou 100% lepší, i když si o nich vetšina Angličanů myslí, že jsou násilné a kruté.

3 komentáře:

  1. Parádní článek :) Pobavil mě.

    OdpovědětVymazat
  2. no a ja sem se na velikonoce opila a brecela na zastavce :( :D

    OdpovědětVymazat