3/27/2016

Stonehenge

Né každému se poštěstí jet s rodinou hned 2 den co jste u nich na výlet. Mně se to povedlo a řeknu vám, že jsem se těšila jak malá.

Stonehenge jsem totiž měla na svém travel wishlistu, takže už jsem si mohla jedno místo hned odškrtnout. 
Po prohlídce Stonehenge byl naplánovaný ještě picnick nedaleko Stonehenge, takže moje natěšenost se ještě znásobila. 
Ráno jsem posnídala cereálie jako obvykle a šla jsem se chystat. 

Asi v 11h jsme vyrazili. Cesta trvala cca 30 min, je to od nás vzdálené jen 10 mil. Po příjezdu šel Steve pro vstupenky a pak na autobus, který nás zavezl ke kamenům. Bylo tam neuvěřitelně moc lidí, co taky čekat když bylo volno. Z autobusu jsme šli ještě kousek pěšky a pak už jsme se dostali až k nim. 


Vede tam cesta okolo kamenů, takže je možné je vidět ze všech stran. Řeknu vám, že jsem nevěděla co dřív fotit. V jedné ruce jsem měla foťák a v druhé mobil a fotila jsem co to šlo :D




Potom jsme se autobusem vrátili zpět k prodejně vstupenek, kde bylo muzeum.
Bylo to zajímavé, protože tam bylo animací ukázané jak se během několika let měnily kameny Stonehenge. Taky tak byly ukázané různé předměty, které se tam našli a kostra a model člověka, kteří Stonehenge "postavili".
Prodávali tam i různé suvenýry a já jsem si chtěla koupit aspoň pohled, ale když jsem viděla tu neuvěřitelně dlouhou frontu u pokladny, tak jsem se rozhodla, že fotky mně stačí a přinejhorším si je vytisknu. Posílat je stejně nikomu nebudu.

Hned před muzeem byla i malá "vesnička" s pár baráčky, které byly kopií v jakých bydleli lidé, kteří Stonehenge bydleli. Baráčky jsou velmi podobné domečkům, které jsou k vidění v archeoskazenu v Modré na jižní Moravě.


Když jsme to všechno prošli vydali jsme se zpět v autu a po cestě jsme si dali zmrzlinu. Byla neuvěřitelně výborná. Potom jsme se všichni naskládali do auta a jeli jsme na picnick.

Seděli jsme na trávě, kde jsme měli neuvěřitelně krásný výhled na okolí. Na jídlo jsme toho měli spoustu, od sendwichů k buchtám, přes slané křupky až k ovoci. Každý si vzal na co měl chuť. Po jidlé jsem si opět vzala mobil a rozhodla jsem se ten výhled vyfotit.

Kousek od nás bylo další nějaké "posvátné" místo. Bylo to podobné jak Stonehenge, akorá tam místo kamenů byly v zemi dané "patníky" různch velikostí, které tvořili kruh.




Potom následovala už jen cesta domů a odpočinek. Po cestě mě začala hrozně bolet hlava a poprvé jsem si dávala ibalgin na bolest hlavy. Když lék konečně zapůsobil, šla jsem za děckama do obýváku, kde jsme hráli opět nějaké stolní hry.

Děcka se potom šli chystat, protože jeli se Stevem kempovat. Takže jsem měla volný večer. Aspoň jsem si mohl vklidu zaskypovat se svou rodinou v ČR.
Na večeři Tina (mamka) objednala čínské nudle. Byly uplně odlišné od těch, na které jsem zvyklá ale byly výborné. Zatím z jídla mně tu chutnalo všechno :) uvidím jak to bude dál :D



1 komentář:

  1. Vidím, že máš opravdu velký štěstí na rodinu, že tě bere na výlety jako je Stonehenge. Když si vzpomenu jaká byla moje první rodina hrozná, tak ti i závidím. Veškerý společný akce a výlety jsem si musela platit sama. děcka chtěli jít do kina a já jsem musela jít s nima a lístek jsem si zas platila sama, a to stál skoro 10 liber. Kdybych to věděla tak tam nejdu...
    Važ si této úžasný rodinky :)

    OdpovědětVymazat