3/01/2016

Rozlučka s kamarády

Můj odjezd se nezadržitelně blíží. Zbývá mně už pouhých 25 dnů doma a já chci abych si tyto poslední dny co nejvíc užila.



Odjet pryč bez rozloučení nepřipadá v úvahu. proto jsme se rozhodla, že bych mohla udělat nějakou rozlučku. Protože, ale nejsu typ, který vyžaduje velkou rozlučku, pozornost a propaření celé noci, stačí mně nějaká komornější :D
Rozlučka bude rozdělená asi na 3 části. Se spolužačkami se základky, ze střední a s rodinou.

Jako první se uskutečnila ta s holkama se základky. Všechny upřednostňujeme klidné posezení před nějakou párty, proto jsme se domluvili, že si půjdeme sednou do kavárny.
Domluvili jsme se na čase, já jsem zarezervovala místa a mohlo se jet. První zádrhel nastal hned když jsme došli do kavárny, protože nevyřídili moji rezervaci. Naštěstí tam měli poslední volný stolek pro 4, takže jsem ho hned obsadili a mohlo se začít.
I přesto, že jsem to chtěli mít klidnější, nějaký ten alkohol být musel :D Na pití jsme si se Štěpkou a Dádou (jména zveřejněná na jejich výsostnou žádost :D) objednali jahodové daiquiri a k tomu ovocný a čokoládový dortík. Naše řidička Lůca si musela bohužel vystačit pouze s čajem :D

Během toho co jsme pili a jedli, jsme vzpomínali za staré dobré časy. My jsme 4, která spolu drží už od základky, a díky tomu máme spolu spoustu zážitků, na které rády vzpomínáme.
Samozřejmě jsem museli tuto naši sešlost zdokumentovat.


Během toho na většinu z nás přišel hlad. Přesunovat se nám, ale zatím nikam nechtělo. V kavárně žádné jídlo, kromě brambůrek a podobných pochutin nemají, a tak jsme si vybrali tortilla chips.


Seběhli jsme se na to jak kobylky a během pár minut byl talíř prázdný. Hlad to, ale nezahnalo, a tak jsem se přece jen rozhodli přesunout někam na jídlo.
Další zastávka bylo "rychlé občerstvení" Poe poe, kde jsme si dali pizzu a coca colu a chvilku jsme si tam sedli a dělali blbosti. Až jsme všechno snědli a vypili, šli jsme k autu připravené na cestu dom.


Jenže jak jsme ze začátku chtěli něco komorního, my jsme začali mít chuť na něco většího. Měli jsme opravdu hodně energie a my jsme si ji chtěli někde vybít. A jako na potvoru v okolí žádná diskotéka nebyla. Nakonec jsme skočili v tescu :D a potom i v kauflandu :D, nakoupili jsem si kokina a mohlo se jet. Během cesty jsme stále přemýšleli jak bysme mohli jít. Nic jsme, ale nevymysleli, tak jsme to vzdali a jeli dom. A nakonec jsem byla i ráda, že už můžu jít do postele a spat.

To je z mojí první klidné rozlučky vše. Ale ještě mě čekají 2, takže se můžete těšit na další články :)
Navíc mám spoustu článků rozepsaných, takže jen co budu mít víc času, se je pokusím dopsat :)




Žádné komentáře:

Okomentovat