3/06/2016

Mé nejoblíbenější au-pair blogy

Pokud uvažujete nad tím stát se au-pair a chtěli byste se o tom dozvědět nějaké informace, není nic jednodušší než si o tom najít blogy.
Za tu dobu, co se o au-pair zajímám jsem přečetla nespočet blogů. V hlavě mně, ale utkvělo jen pár, ke kterým se stále a ráda vracím.


1. Mišule Au-pair v USA, blog tady
Míši blog byl první, který jsem o au-pair četla. Ani si už nepamatuji kdy jsem na něj narazila, ale vím, že jsem ho měla za jeden den přečtený a potom jsem netrpělivě vyčkávala na nový článek. Pamatuji si, jak jsem s ní prožívala její konec v Americe a následný návrat do ČR.
Amerikou Míša, ale nekončila. Na pár měsíců odjela dělat au-pair ještě do Anglie, což byla mezi zastávka před jejím velkým snem. Po au-pair se totiž stala letuška u Emirates. O jejím cestování po světě psala na blog, odkaz tady.
Pokud se tedy chcete dozvědět co nejvíc o au-pair, lepší blog podle mě nenajdete.

2. Linda, blog tady
Její blog jsem četla ještě dlouho před tím než se stala au-pair. Oblíbila jsem si ho i díky tomu, že není zaměřený pouze na au-pair, ale je všeobecný. Najdete tam od všeho něco a za přečtení určitě stojí.

3. Houdička, blog tady
Tento blog neznám tak dlouho jako ty 2 předešlé, to ale neznamená, že je horší. Ba naopak, momentálně je můj absolutně nejoblíbenější. Poctivě jsem pozpátku přečetla všechny články a od té doby vyčkávám každý den na nový článek. Její blog bych určitě budoucí au-pair doporučila, najde tam uplně vše, už od zařizování programu, včetně článků s cestováním.

4. MARY v MARYlandu, blog tady
Blog Mary bych přirovnala k blogům Míši. Měli totiž podobný příběh. A po au-pair cestovali a na svůj blog nezanevřeli.
Její blog je o au-pair v Kanade z kama pokračuje jako novomanželka v Austrálii, z kama se potom vrátili do USA. Nyní se z ní stala maminka dvojčátek a kvůli tomu už nemá na blog tolik času. Celkem mě to i mrzí, ale chápu to.

1 komentář:

  1. Moc rada ctu blogy o cestovani a o au pair programu (sama jsem byla a v zari opet budu au pair). Dekuju za nove tipy. :) a preji pevne nervy s vyberem rodin (jestli jsem cetla spravne?)

    OdpovědětVymazat